Det lader til forbroen ikke er justerbar. Betyder det så at der ikke er så meget at gøre?
Mike Krumbak, Aarhus, mikekrumbak@gmail.com, 28547453
Det lader til forbroen ikke er justerbar. Betyder det så at der ikke er så meget at gøre?
du kan da bare køre viderer i samme højde med samme dækstørrelse. mener den bil har droppede spindler (værdi knap 5000 kr) måske nogen vil bytte med et sæt alm med dig - men jeg er næsten sikker på der er justerbar forbro på, så prøv lige kravl ned og kig en gang til.
Det må jeg lige prøve så. Det var bare Jan, den tidligere ejer, der fortalte mig at sen ikke var. Det er lidt ærgeligt, for det er virkelig kun et par cm jeg mangler for at få samme dæk foran, og få fronten lidt op så jeg ikke skraber på hver anden fortovs opkørsel.
så skift spindlerne - men det giver 10 cm ca... du kan så tilsvarende hæve den 8 cm i bag - eller få en proff til at ordne det for dig.
Når du nu siger proff, hvad findes der så af sådan nogle?
Hey har snakket med Sonny (tidligere ejer) harN siger at fælgene kan side forkert på der er vist en tap på tromlen som skal passe på fælgen ring evt 31327447
kommer an på hvor du bor - men start med sponsorene ;0)
og prøv kenny´s råd!
har du spænd dem uden at ramme den tap har du forklaringen på skævheden..
sonny snakkede og at han prøvede det sammen og tog de hjulene af i bag og satte dem rigtig og så køre den bare der ud af 2 baghjul bliver ikke bare skæve
god vind
Fedt Kenny. Tak for det:) Det vil jeg prøve.
Med hensyn til forbroen så kan jeg jo godt lide at den er sænket. 10 cm op er nok for meget. Men det lyder lidt som om det er enten eller hvis forbroen ikke kan justeres.
Jeg piller lige hjulene af her en af dagene og får i samme ombæring lige taget et billede af forbroen bagpå, så jeg kan få slået helt fast om den kan eller ej:)
Jeg har nu nu haft baghjulene af, og ganske rigtigt sad de forkert i forhold til de 2 tapper der er på tromlen. Jeg har aldrig selv haft hjulene af før, så den må have kørt rundt med det i noget tid. Fælgene havde også tydelige mærker efter at være skruet forkert på. Jeg har ikke lige været ude og rulle endnu, så ved ikke helt hvordan det ser ud, men håber det er fixet. <
Jeg har taget endnu et billede af forbroen, og der sidder godt nok 2 møtrikker på øverste og nederste rør, men det er vel ikke ens betydende med at den kan justeres.
Det er ikke en justerbar forbi som sider på den kun droppet spindler men kan ikke vide om forborgen er skåret og drejet og så svejset sammen igen men tror det ik.
Lad den blive som den er nu
Ps du skylder en is :-)
Det kan du tro. Med guf og hele pivtøjet:)
Så skal jeg bare have fundet ud hvad jeg gør med de dæk. Forskellige dæk foran og bagpå behager mig ikke
Hvordan er det med sænkning i bag? Er det nemmere?
You must log in to post.