Der er sket lidt siden sidst,
prøver at tage lidt bedre billeder når jeg får tid til at skubbe den ud af garagen
tlf.20 64 75 05 ml.7-15 mail : dennis@guwi.dk
Der er sket lidt siden sidst,
prøver at tage lidt bedre billeder når jeg får tid til at skubbe den ud af garagen
Ser godt ud. Sengen har du også samlet kan jeg se. Er det gult glas eller folie på forlygterne?
org gul
Hvordan er den første oplevelse af sengen ?
- har du taget nogle særlige forholdsregler i forhold til fastgørelse af den i bilen ?
mVWh
Rolf
min første oplevelse af sengen var at den skulle modifiseres noget, har lavet nogle nylon skiver i hængseldelen og nogle nye rør til samlingen af sengen da jeg syntes at når den var i fuld bredde, så var der ikke så meget overlap ( men det er nok for at det hele kunne værer i kassen, at stængerne ikke er så lange)
jeg har kun monteret den med de beslag der fulgte med
Ser fame godt ud, kan specialt godt lide dit rat :-)
jes det er lidt specielt
Hvor stammer denne fine himmel fra? ;-)
Fedt. Hvad endte det med? Gjorde du det selv?
himlen er en TMI vinyl og jeg fik hjælp af en af mine tålmodige venner ;-)
der er et par småfejl men det er den første himmel vi selv har sat op og er selv meget tilfreds.
himmel og småfejl hænger unægtelig sammen i næsten alle tilfælde - det ser godt ud dennis - no worries ;0)
Det er dejligt at se bussen endelig kommer ud og kører, og rigtig fin bliver den, som tideliger nævnt. FEDT RAT! :-)
Så blev bussen toldsynet og synet. nul huller ;-)
så kan jeg kun vente på SKAT. ;-(
flot dennis!
Fedt at den kommer ud og kører! Den har også været under vejs længe siden jeg fandt den forladt i en p-kælder i kbh for 10-12 år siden.
Fedt at du får den færdig Dennis, og den er blevet så hamrende flot :-)
Det ser hammer godt ud
/John
Så kom afgiften endelig så er det bare at hente plader ;-)
tillykke - super flot resultat og jeg ved hvor meget der er tænkt over løsningerne ;-)
Kommer du til Lynge så vi kan nyde den ?
nå havde ikke lige set at du skrev Claus, men som du sikkert ved nu, så havde jeg desværre ikke tid til at komme denne gang.
You must log in to post.