Derudover er det så ok at have et benzinfilter før min brændstofpumpe, det skal vel være der og er nyt, den kan vel sagtens nå at suge det den skal igennem filteret....
Derudover er det så ok at have et benzinfilter før min brændstofpumpe, det skal vel være der og er nyt, den kan vel sagtens nå at suge det den skal igennem filteret....
Jeg er den dovne type.... Så jeg gad ikke prøve en eneste ting før jeg havde skiftet benzin pumpen til en jeg vidste passede til den type karburatorer jeg kørte med.
Meld lige tilbage når du har skiftet pumpen, kunne være spændende og høre om det bare er det.
Rasmus
Men er det ok at have benzinfilter foran brændstofpumpen.. kan den suge det den skal igennem filteret og hurtigt nok. Jeg skal nok vende tilbage når jeg har skiftet pumpen.
Så kører den igen... det var benzinpumpen der ikke leverede nok tryk , så den ikke fik nok benzin. Den kørte i dag uden at hukke og hakke. Vil dog rense tank og rør som mange herinde har forslået, tusind tak for hjælpen herinde til alle der har skrevet. "S"
Fedt at du fik løst det! Og også rart at du gad skrive, hvad der var galt.
På den måde kan vi jo alle dele dine erfaringer...
Ja havde faktisk ikke regnet med det var pumpen, det vil sige det er vigtigt og ret vigtigt at pumpen præcis passer til karuburatore og den mængde benzin de skal have
sådan skide godt :-)
You must log in to post.