Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  opbygning af vakum til bremsekraftforstærker??

Tags:
No tags yet.

(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

nogen der vil af eller bekræfte om min plan/Tegning er helt tosset til opbygning af vakum fra min kadron manifolde... skal de på begge eller skal jeg bare nøjes med den ene manifold

imag1249.jpg

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

det er nok med udtag i den ene side.

L
Tak for opskriften.

-------------------------------------------
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

så lidt!

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

men skal der ikke være forbindelse mellem de to manifolde???

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

næ..

-------------------------------------------
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Frank_Andersen Member
Skrev for 2 years siden | | | |

Jeg ville sige en laaang skruetrækker.
De to studser skal være forbundet. Det har noget at sige på tomgang og ved blødhatkørsel lige over tomgang.

http://vwnettet.dk/topic/165946

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja, men til bremseforstærker er det ligegyldigt.

-------------------------------------------
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Takker niels, jeg kobler begge på som vist på tegningen...

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hallo du... jeg troede da det var et sæt db. webere du snakkede om tidligere i dag, jeg var ikke klar over det var single karburatorer :-)

Når nu det er Kadrønnerter så ville jeg da også sætte balancerøret på, og så ellers tage vacuum derfra. Det kender jeg en der også har gjort engang ;-)

Men som Lars også skriver, så tror jeg også der er alt rigeligt sug i den ene side af motoren, hvis det udelukkende er mht. bremsekraftforstærkeren.

img_1269.jpg
img_1279.jpg
img_1283.jpg

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

det er kadrons...

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Arhh Rasser nu tror jeg tiøren faldt... balance røret er det der går mellem de to karbs, på en lille studs ikke, og vakum er nede på selv manifolden!!???

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Alle udtag mellem ventil og gasspjæld er vacuum udtag om du vil. Så må man jo selv om man vil lave det let eller besværligt for sig selv.
Der er jo uundgåeligt også vacuum i balancerøret!

Din tegning er også som jeg selv har gjort det. Fungerer ganske udemærket.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Balancerøret skal være der. Det virker endda bedre når man laver det med 10-12mm. i stedet for 8mm. Se på type3 1500S med enkeltportede. Der er røret 15mm hvis ikke det er 19mm.? Og lav så forbindelsen til forstærkeren med et T-stykke.
Og brug nogle gode slanger der ikke bliver suget flade når de bliver varme.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.