Ja tak for billederne
tlf 51689944 Email fasanvej35@gmail.com
Ja tak for billederne
Jeg var i kbh og se den fine bus fra sverige. Men den var desvære noget mere rusten en først antaget. Men det er denne model jeg leder efter fra 68 til ca 74
Jeg leder stadig, skriv hvis du har noget, gerne med billeder.
Du er aldrig vendt tilbage med de busser jeg sendte til dig.
Hej michael det er jeg ked af. Men det jeg leder efter, er nok en split eller den med blinklygterne forneden i for 67-72. Men jeg leder stadig
Dem har jeg også et par stykker af både split og early bay
Hej Michael, jeg kan ikke finde billederne, kan du ikke sende dem igen
Nå ja mail fasanvej35@gmail.com
Hej jeg mangler stadig en Earlybay eller split som camper, skriv hvis i har noget eller kender en som har noget stående.
Hvad er dit budget?.. måske det ville gøre søgning nemmere?
Det kommer and på standen, den behøves ikke at være billig, og jeg kan lave en del selv, men den skal helst kunne køre til sommer. Jeg har kigget lidt i udlandet men kan ikke så godt snakke andet en dansk, så det gør det lidt mere besværligt at finde noget der. Men jeg håber at nogen har en kontakt.
søger du en perfekt til 500000 kr eller et umuligt vrag til 5000 kr - selvfølgelig ingen af delene - men et sted midt imellem, og hvor ca. der er jo ingen grund til at tippe alle 200000 kr busserne hvis du vil bruge omkring 50000.
Fordi priserne (modsat mange andre biler) spænder så vidt som de gør vil det altid være nemmerer med et ca budget at søge på.
Ja, som nævnt blev der linket til en splitcamper forleden til 16.500€ og den var hurtigt væk - så hvad pris er det du er villig til at betale?
Ja mit max ligger på ca 175000 kr
Så burde der være masser af valgmuligheder?
jeg har kigget men syndes ikke der er noget her i landet
Ja den er fin men jeg kan ikke snakke med dem. og så 15000 kr i afgift 4000 for færge samt diverse rep før syn bliver prisen lige i overkanten. Så håber at finde en i dk eller tyskland
Den er sgu fin, fin pris...
You must log in to post.