Hej Nils
Det er så iorden hvis du lover godt vejr :-)
Ses lige pludeslig
1977 Bay Bus
Hej Nils
Det er så iorden hvis du lover godt vejr :-)
Ses lige pludeslig
Hej Bus Formand!!!
Jeg kan konstaterer, at jeg skal forbi Louis Nielsen igen igen igen. Du hedder jo Morten og ikke Rasmus, jeg skal beklage denne lillie Børge. Godt Bustræf til Alle, og på Gensyn i 2014.
Med VWenlig hilsen
Lars
Så er der generalprøve inden bustræfet (første gang vi har stillet teltet op)
Gik lettere end forventet, så nu er det bare at vente :-)
Har i en idé om hvor mange vi bliver, vejret tegner godt
Ifølge Morten, er der 25-26 busser meldt til pt. men kan da være der kommer flere til.
Mvh/Søren
det plejer der jo ;0)
Vi regner også med at komme, men har ikke tilmeldt os, da bussens motor hænger adskilt i arbejds bordet, poptoppen ligger ved siden af bilen for at teltet skal reppes osv.... ja, også er jeg ikke hjemme fra tirsdag til fredag, så det er en stram tidsplan, men vi håber at nå det.
Lars
Mik: Det præcise antal har jeg søndag middag :-)
Ib: Ja jeg har ikke hørt meget fra jer Randers, udover René og et sæt mere, men forventer da at du møder op i bus eller ej :-) Esben tager du bare med også.
Lars: Tilmelding er jo åben indtil søndag middag, ellers er det fuldt forståeligt med den tidsplan :-)
Lars: så må Gitte jo servere maden i garagen... god arbejdslyst, håber vi ses
Skal lige have ordnet de sidste småting på motoren her i weekenden :-)
Glæder os, vi ses.
Det er bare i gang Svendsen :-) Jeg hørte jo at I havde fået styr på campingvognen - vi ses til kaffe!
Der meldes om godt vejr til årets bustræf! Så husk solhat og så kan vi forhåbentligt lade paraplyen blive hjemme :-)
Ses vi??
Jeg har ikke bestilt men kommer fredag men skal lige hjem lørdag formiddag til den gamles 70 års føsdag
går og små hygger om bussen, med alt det der nu skal med når hele familien skal på tur... glæder mig til at se hvordan andre busfolk har indrettet sig, altid godt med inspiration.
Det er god stil Søren, især hvis du kommer i bussen :-)
Ja Mik, Jeg vil mene, der skulle være inspiration at hente :-)
Jo selvfølgelig
Claus (Cles1) og jeg kommer også med 2 busser, men er ikke tilmeldt endnu...
Maik: Det er så iorden :-)
Der skal nok komme mange busser,nu når en del ikke endnu har meldt sig til endnu.
Bare rolig - vi lukker ikke træffet ned pga manglende tilmelding.
Så kom bare!!
Vi har testet det store moderne familietelt i weekenden, og melder klar til kamp :-)
Havde egentlig håbet vi kunne nøjes med det gamle retro busfortelt, men må indse at med en 1-årig krudtugle der lige har lært at gå, så bliver vi nødt til at slæbe gæste børnesengen med og bakse den op i teltet, for bare at have nogenlunde hold på hende :-).
Faktisk så føles det som om vi skal have halvdelen af hjemmet med, når jeg læser ned over vores pakkeliste :-) Godt der er masser af plads i en bus, hehe :-)
Vi ses forhåbentlig til en tophyggelig weekend. Jeg glæder mig i hvert fald max!
Det bliver specielt med et så lille træf, hvor der rent faktisk er tid til at nå og snakke og hygge med alle - super koncept!
Lov mig i tager godt imod os nye på bus scenen (vi skal jo lige lære det) ;-)
En bus kan også hurtig komme til at føles for lille når man pakker.. og jeg har ikke engang børn..
Hvem fanden er den idiot du har på taget....
Rasser: Vi tager altid godt imod nye busser og børnene finder som regel nogen andre at lege med hurtigt :-)
Rene: Enig
Lars. Det lyder godt.
Vi kommer lørdag formiddag og kører med ind til Bogense:) Så der er to mere:)