Fint, det kan jeg godt nå, og ja, de er fundet frem ihvertfald..
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1
2074 1572
Fint, det kan jeg godt nå, og ja, de er fundet frem ihvertfald..
Der er ikke noget trompetspil i år?
?
Det er tit du er ude at spille musik omkring bustræffet. Er det ikke med jeres spejdere?
Nååh jo, de skal spille lørdag morgen. Jeg er ikke med i tamburkorpset mere, så jeg kan godt komme til træf allerede fredag :-)
3stk split. Og et par myk...
:-)
Nårh det bliver Najs...
Bussen er pakkede op til loftet med ting, sager og børn. Afgang om 30min. Lækkert!
Hvad Maik, pjækker din børn..arh jeg kan ikke huske alderen.
Også næsten klar til første langtur med ny 2 liter motor.
Der er lidt frafald herfra kbh, så af de 3 pladser jeg har reserveret, så kan det være at der bliver 1 eller 2 ledige. Hvertfald 1.
Det drejer sig om plads 121, 113, 115...hvoraf jeg tager en af dem.
R.
Ronnie - Det lader til at der en misforståelse, for jeg har reserveret plads nr. 121.
Det fik vi skriftlig bekræftelse på allerede 9/4.
Afgang fra Aalborg. Vi ses dernede
Nogen fra Sjælland der kan have en nedre frontplade til bus med hjem til Rune ? Fastoldvw til han Pick up? Så hiver jeg den med i morgen ..... Han ville blive glad hvis det kunne lade sig gøre?
Mads
det ser dælmig huggeligt ud dernede ;o)
Jeg takker for en god formiddag. Jeg må tage soveposen med næste år:)
Ooggg hele 4 billeder blev det til.. Hehe
Jeg siger MANGE TAK!!
- For en kanon god weekend
- For masser af opbakning og mange busser.
- Ny rekord - 44 busser har der været igennem weekenden
- For alle de busser der deltager hvert år og alle de nye, som alle har godt imod
LÆG gerne mange billeder op. Vi fik taget en 5-6 stk, så det var ikke for meget..
Og til SIDST special tak til: Guller, Clausen, Lasse, og Claus Bendix :-)
Thilde og Morten
Så er vi vel hjemme i Aalborg igen.
Tak for en superhyggelig weekend!
Ida synes det var fedt at ha fødselsdag på træf, og hun nød at blive fejret. Tak for det :-)
Også tak herfra for et hyggeligt træf! Jeg kommer nok aldrig til Mantorp, medmindre bustræf bliver flyttet på en anden weekend :)
Igen en god tur til Flyvesandet. Fint at se tilgangen af busser.
Vi ses til næste år.
Ses-auto og Mona siger også tusind tak til alle for en rigtig skøn weekend med masser af snak og sparke dæk
en særlig tak til Morten for at du får det arrangeret FLOT.
ses-auto
Ikke at forglemme.... Tak for lån af hund til alle jer der var så søde at lade Anna "ae og klappe" den
Tove, ungerne og jeg siger osse mange tak for i år og på gensyn næste år... ikke mindre end fantastisk..
Vi takker også for en herlig weekend - super hyggeligt og en fantastisk stemning...
Ses 2014
mvh Birgitte & Lasse