VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
Så er jeg tilmeldt træf og MAD.. :-)
Så er det bestilt til Lutzen/Olsen og Holm vi kommer 7 stk
Vi er i fuld gang med forberedelserne, i dag er det rigtigt hårdt arbejde...
Vi skal afprøve om stranden ved pladsen er ok :)
Ja nogen skal jo tage den hårde tjans !
Skal også have meldt til ")
Kommer forbi med "DET MOBILE RESERVEDELSLAGER".
Modtager >>> DANKORT <<<.
Varebestillinger modtages fra nu og frem...
Der medbringes eksempelvis dele til : motor, benzin, varme, udstødning, gearkasseophæng, forrest hjulophæng, styretøj, lejer, dæmpere, bagest hjulophæng, bremsedele (cylindre, slanger, bremserør i KOBBER med omløbere i MESSING, bakker, tromler, m.m.), kofanger, gummilister, dørbeklædning (sort, rød, grå, hvid), sort dørbeklædning cab., diverse dørlister, gummimåtter, lygter, generator, starter, pærer, det meste af pladedelesortimentet, hel side fra dør og bagud, forrest inderskærm komplet, trinbræt, stålfælge i 4½" og 5½", sølvsmykker, motorbænk, FRONTRUDER, dropspindler, kromdele, gummi til cab., samt meget meget meget andet.
BLIKSKILTE MED VW-MOTIVER i forskellige udgaver, haves med. Fra 6x8cm, til 30x40cm.
BREMSERØRSSÆT i KOBBER med omløbere i MESSING til type 2 samt type 3, medtages på opfordring/forudbestilling.
Køreklare hjul (NYE fælge med påmonterede NYE dæk), medtages på opfordring/forudbestilling.
----------
Vi ses.
Jan_vw
Så er der bestilt plads og forplejning. Så må vi se om vores "nye" campingvogn når at blive klar til at komme med og at der kommer træk på bussen
så fik campingpladsen lige fundet plads til 9 biler mere fra sjælland:)
Har osse fået mailet og bestilt plads, afventer bekræftelse..
så er vi også tilmeldt og har betalt.
nogen fra Sønderjylland der er frisk på fælleskørsel?? kommer selv fra vojens
Så kom bekræftelsen, fik plads 91... hvem skal være mine naboer?
vi har plads 99, lige bag hækken ved dig mik, ;-)
lars
@Mik og Lars : Uha det bliver et farligt sted at komme forbi jer der :))
Status :
Spisning Lørdag aften - 110 voksne og 26 børn , and still going
Vi har tilladelse til 150 personer i teltet -så det er med at få tilmeldt nu , hvis man har lyst til at prøve vores lille hyggetræf på Fyn !!
Alle skulle gerne have modtaget bekræftelse ellers hører vi gerne herom på :
vwclubfyn2013@gmail.com
HUSK at tilmelde jer campingpladsen også !! Den bliver fyldt med luftkølede vw'er denne weekend :))
Vi ses....
Yes... der kan man tale om at ryge i hækken når man skal hjem efter et "par" sjusser
plads 110 til mig er booket :-)
vi glæder os
mvh Michael
Hmm Bumle og Mick, jeg pisser sku ved jeres busser så, vi har fået plads 101 så lugten kan blive over ved jer he he
Er der nogen der skal fra kbh til træffet som kan være behjælpelig med transport af dele til en køber fra fyn mod lidt benzin penge..?
Jeg har plads 93 og jeg har bestil til Lars O og har har nr 94
hej
jeg fik plads 74
så mangler jeg bare bekræftelse fra vwfyn
mvh. claus
2llman, jeg regner med at melde mig til i morgen, hvad skal du have fragtet ?
Kører fra Skovlunde.
R.
@my56vw/Claus :
Har du sendt tilmelding på :
vwclubfyn2013@gmail.com
Vi syntes ikke at have modtaget den - vil du have ulejlighed med at sende den igen
ellers ring lige på 25231818
/ Lars
Jeg modtog en beskræftigelse hvor jeg blev kaldt for Chris..... Det bryder jeg mig slet ikke om ")
Meen det må jo betyde at jeg kan spise og drikke for 2 ?!
Bestilt og betalt
Ses :-)
Og fik plads 76
Hilsen Per
@mads : gør du ikke altid det ? - spiser og drikker for 2 ?
Dine bus sænkningsdele er forøvrigt solgt - tænkte du ikke skulle bruge dem siden ikke gad hente dem !
Håber 500,- for det hele er en god pris - for det var hvad jeg fik !
Lars
@per :
Bliver dejligt at se jer på Fyn :)