Kleinbusronnie... det er 4 fælge med dæk samt 2 forsæder..
Kleinbusronnie... det er 4 fælge med dæk samt 2 forsæder..
3 stk. og 1 bus tilmeldt herfra Stenderup
vi booker plads imorgen :-)
Alletiders Lars.... Så slipper jeg for at tænke mere på om bussen skal til jorden ") de 500 drikker vi bare op så....
Hvad kl regner folket med at være der om fredagen? Gider jo ikke komme flere timer før alle andre
Du kommer bare ...der er jo masser af mennesker på campingpladsen ..
Og keder du dig, har vi en masse arbejdsopgaver du kan hjælpe med... :))
@Mads:... Ok ! Men du må da gerne få dele hentet ...vil jo gerne se bussen med stumperne på
Betalt... og VWi glæder os
clausen jamen det er da bare helt iorden
Så fik jeg endelig tilmeldt mig.
2llman, jeg har nok plads til dine dele.
Som det ser ud nu, så kører jeg alene, så
er der nogen der vil med, så er der plads i min bus.
R.
OBS !!!!!
Lørdagsmenuen er desværre udsolgt - vi kan ikke proppe flere ind i festteltet...
Der bliver dog tændt op i fællesgrill, således deltagere selv kan grille deres medbragte mad...
Men under spisningen er alle pladser i teltet - optaget ..
Vi er glade for den flotte opbakning til vores træf, og glæder os til at se jer allesammen !!
Er lidt i tvivl, vi har ikke bestilt lørdags menu er vi så ikke med i teltet?
Alle der har modtaget bekræftelse er med i teltet under spisningen
Men vi har nået max person antal på vores tilladelse fra brandmyndigheder, derfor er vi tvunget til at
rette os efter denne. Det betyder at vi ikke kan bænke flere personer under spisningen.
Hvis man slår en tur forbi som "1dagsdeltager i det sociale", hvordan foregår dette?.
Kan desværre ikke afsætte en hel weekend selvom det kunne være hyggeligt.
Kan man parkerere den skæve luftkølet uden for og dernest gå en tur ind på pladsen og se alle skønhederne? spøtter gerne i kassen, det var ikke for at nasse mig på!.
Skulle bare høre hvordan mulighederne er for ovenstående. ;)
Hej Jesper...
Du er meget velkommen, kom du bare og kig
Der vil være en masse fede biler, og rare vw folk
Der er VW bus pølsevognen og øl/vand i baren til meget billige priser :)
Vi ses
Super, tak for god info ;)
Vi ses...
tilmeldt 2 biler og betalt vi glæder os =0)
Så tog jeg mig sammen og har tilmeldt 2 voksne. Har jo kun Internet søndag mellem 12 og 17.
Se tråd længere oppe !
Spisning lørdag er udsolgt !!
Kommer der afbud høre i nærmere
det har jeg godt set? kan man ik melde sig til træffet så eller hvordan er det? mvh lars
Jeg må desværre melde fra til spisning og Guller har overtaget mine spisebilletter.
Guller vi ses ved pølsebrødet ;-)
Morten
Boble81/Lars: Du melder dig bare til campingpladsen og til selve træffet. Spisningen lørdag aften er bare udsolgt, det er det eneste du ikke kan deltage i desværre. men der er fællesgrille til eget mad og pølsebrødet er nok åbent også.
Morten
super =0) har snakket med campingpladsen og sendt en mail til jer + overført penge?
tak for hjælpen morten =0)
ClausenVW ved i hvor mange biler der er tilmeldt træffet?
Blev lige overmandet af magelighed og har booket en campingvogn hele weekenden :-)
Pengene bliver overført i dag og vi glæder os :-)
Forresten Clausen hvis I mangler en hjælpende hånd køre vi gerne om morgen og giver en hånd med. Bor kun en time væk.