De 2 huller, der findes bag bagsædet( i grisebrønden) i hver side....hvad er de til (sikkerhedsseler måske?) og vigtigst; hvordan og med hvad er de originalt lukket til med, hvis de ikke bruges?
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
De 2 huller, der findes bag bagsædet( i grisebrønden) i hver side....hvad er de til (sikkerhedsseler måske?) og vigtigst; hvordan og med hvad er de originalt lukket til med, hvis de ikke bruges?
seler og en plastikmøtrik med krydsgevind
Er det ikke under bagsædet. Jeg kan ikke huske nogen BAG bagsædet ?
De originale huller til seler er lukket med en plastikskrueprop med krydskærv.
Der er to huller i c.stolperne, til bagsædeseler, som er lukket med plastik skruen som Frank skriver.. Lig evt et billede så vi kan se dem (:
Prop som beskrevet, der skulle gerne være rødmalede til under sædet og hvide til loftet.
Det er ikke de huller, der er beregnet til popperne, jeg mener. Det er de to huller der sidder øverst på billedet og er aflange.
Og nu vi er ved det..Hvad er de to beslag/kontakter på sidste billede mon til? Har du en ide HNC?
beslagene ligner noget til eftermonteret baklys, hullerne i grisekassen aner jeg intet om desværre..
Åh, de huller... de er ikke til noget og skal blændes af. Kan ikke helt huske med hvad, men mener der faktisk bare var sealermasse over. Du kan evt. lime et rundt stykke plade på med karrosseritætner - har selv blændet ø60 mm. huller på jagtvognen på denne måde og det fungerer fint.
Beslagene er som Ib så rigtigt skriver en baklyskontakt, der monteres ved samleleddet til gearskiftestangen ved gearkasse tilslutningen. Der skulle gerne være to huller til selvskærende skruer og det andet beslag "clampes" på gearforbindelsesstangen. Når stangen drejes over til bakgear kan pladen aktivere kontakten. Dette er eftermonteret ekstraudstyr.
Jamen det er jo for vildt HNC, med alt det gejl! Tak for info. :-)
Der må vel også have været trukket ledning til baklyset/kontakten?
Har du evt et billede af monteringen?
Det var (som jeg husker det) monteret som Torkilds data blad viser. Der var trukket en tvivlsom ledning ned over gearkassen, men det er jeg sikker på at du kan gøre bedre end VW ;-)
Men det er stadig et rigtig godt spørgsmål, hvad de 2 aflange huller oppe i grisekassen er til for. Henrik/HNC - Jeg er helt sikker på at VW ikke laver 2 huller, der ikke har noget formål, men det kan da være det har været i produktions processen, de blev brugt?
Torkild, har du ikke et godt bud på det spørgsmål?
Hullerne er til fikcering ef delen når den blev spænd op
i svejsekarrusellen på vw fabrikken.
De lukkes som skrevet står med fugemasse.
You must log in to post.