Her er en oversigt som jeg fik tilsendt fra SMC, da jeg skulle have synet min pickup med anhængertræk
Godt så - hvordan laver man en pdf-fil om til et billede som kan lægges ind her?
1977 Bay Bus
Her er en oversigt som jeg fik tilsendt fra SMC, da jeg skulle have synet min pickup med anhængertræk
Godt så - hvordan laver man en pdf-fil om til et billede som kan lægges ind her?
Ja på med den,kunne godt tænke mig at se den.
Kan du ikke sende den til mig på mail ,ved ikke meget om hvordan man ligger den op her.
Man kan åbne dem med Photoshop Elements og bruge funktionen "save for web" og gemme dem som jpg.
Tak Frank. Det vil jeg prøve.
Ellers det samme som på billede 3 :-)
Jeg har fået lov at trække 1000 kg med min splitbus. Det er vist mere end foreskrevet...
Så må du jo se at få det ændret. Det kan du jo gøre på motorkontoret, uden at syne den :-)
Det der med hvad en bus må trække er noget underligt noget. Min far´s Reimo campingbus (bil årg. ´76) stod til at måtte trække 1100 kg. - med 1600 motor. Havde selv engang en 74 panel m. 1600 motor. Der stod 1050 kg på attesten. Havde en 76ér 2,0 kundebil inde sidste sommer. Den måtte trække 1200 kg (!)
Har det måske noget med selve trækket at gøre osse ?
T
Der står 1500kg på typepladen på mit træk, men det var synsmanden da ligeglad med, så der står 1200kg på reg.attesten. Det er en 72er
Først og fremmest er det bilfabrikkens tal man retter sig efter.
Dernæst trækfabrikanten. Bilfabrikken kan ikke sætte 1500 kg på et træk hvor trækfabrikanten siger 1000 kg. Og trækfabrikanten kan ikke sætte 1500 kg på en bil hvor bilfabrikken siger 1000.
Hvis trækket har en såkaldt D-værdi kan man også opleve at hvis en bil findes med flere forskellige totalvægte, så må den letteste version køre med mest på trækket.
Så hvad naboens bil må køre med, kan man undre sig over uden at kunne bruge det til noget. Det kan også være at naboens bil(træk) er tilpasset hans kørekort og måske har han fået kørekort efter maj 2009 ? Osv-osv.
De tyske bilfabrikker tager også hensyn til om de mener motoren kan magte opgaven.
Jeg havde en kunde med en 500HK Quattro, noget. En Audi A6 at se på. Den måtte ikke køre med noget på trækket. Quattro-fabrikken mente ikke den havde køling til det -
Dens Audi-kusine måtte køre med 1900kg.
You must log in to post.