Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  motor gik dårligt og vil nu ikke starte..

Tags:
No tags yet.

(permalink) Sneaky-Fox Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hey guruer,

Tog i sidste weekend min bil ud af vinterhi, den startede i første hug og kørte en dejlig tur ude problemer.

Da jeg ville ud og køre i dag, gik den pludseligt meget dårligt.. hugger meget når den accelerere og tomgangen er helt fucked.

Kørte den så hjem igen, tænkte at jeg lige ville tage rotor dækslet af der var lidt ir på polerne i låget, så sleb dem blanke med meget fint sandpapir og satte dækslet på igen og gav den 4 nye tændrør.

Nu vil den OVERHOVEDET ikke starte, ikke så meget som en lille skid.

Tænkte at det måtte være de nye rør den var gal med så tog dem ud og smed de gamle i... det gav igenting.

Hvad kan der være sket her? Hvis en lige har en ide modtager jeg gerne lidt kyndig hjælp over telefonen.. smid en sms så ringer jeg op.

Her tænkte man at man lige skulke have en hyggelig eftermiddags tur.. men sådan bkev det sgu ikke; )

/ Kasper
51376006

-------------------------------------------
VW Bobbel 1302 71'

Fyn
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ir på polerne i låget har ingen betydning, overhovedet. Der er jo ikke noget der rører ved hinanden.
Er dit problem ikke den klassiske- platinerne lukker ikke op ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) rodem Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvor meget benzin havde du i tanken, da du stillede den til side i efteråret? Moderne benzin holder ikke nær så længe, som det gjorde før i tiden. Og med de skiftende temperaturer vi har haft de sidste 5 måneder, er der med stor sansynlighed dannet en del kondensvand i benzintanken. Prøv at tømme karburatoren, og kom helt frisk benzin i. Så starten den helt sikkert. Og så kan du gøre to ting, kom karburatorsprit i tanken og håb på, at det opsuger vandet, eller endnu bedre, tag tanken ud, tøm den, sæt den i igen og fyld den med frisk benzin. Så er du atter kørende. Taler af bitter erfaring - så det er afprøvet - og det virker. MVH Steen.

-------------------------------------------
Zwitter/foldetag,1962/foldetag,73' 1303Cab, 1303S 1973
Steen Rode-Møller, 23802381
(permalink) konstantin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hej Kasper,
Håber den kommer i gang, prøv at kigge lidt på den her tråd
http://vwnettet.dk/topic/119968

-------------------------------------------
Står der vw på blokken, ligger du forrest i flokken.
(permalink) Sneaky-Fox Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Takker for budene.. Har fået kanon hjælp fra Konstantin over telefonen.

Det er umiddelbart platin problemet der volder mig problemer her også.. Har rodet lidt med det uden det store held, den starter stadig ikke så jeg må gå videre med det imorgen, ellers må der professionelle folk på den!

/Kasper

-------------------------------------------
VW Bobbel 1302 71'

Fyn

Reply

You must log in to post.