Hej Gammelby
Lige et par råd, oven i alle de andre, til dit bilkøb.
For at gøre det nemmere for dig selv skal du beslutte dig for hvilken årgang ca. og hvilket prisleje du leder efter. Så skal du tage imod tilbudene om hjælp til købet, en som kender boblen og gerne en som kan se på pladearbejde. jeg har igennem årene set mange førstegangskøb der endte i en stor ærgelse, ikke mindst økonomisk, fordi køber ikke havde den fornødne indsigt, og stolede på sælger.
Jeg hjælper dig gerne hvis du kikker på noget på fyn, og er da også i Horsens ret tit.
Med hensyn til den foldetagsbil du kikker på, er det jo helt op til dig, hvor meget du går op i om den har de rigtige lygter, rat o.s.v. men som udgangspunkt, når man ikke kan finde ud af at montere en radioforplade og en kofanger rigtig, bør alarmklokker ringe, samtidig med en skæv dør, en mærkelig højde på fronten og en forklap, der hvis den er lukket, gaber alt for meget, kunne give mistanke om en tidligere frontskade, eller at den er svejst skævt sammen. Det kan være ret så dyrt at rette op på. Tag en solid rådgiver med dig. Bilen er efter færdselstyrelsens oplysninger sidst synet 07.02.2008
Jeg kender ikke dit prisleje, men har pt. en 1954 model med fast tag til salg, den står på midtfyn, men kommer til Horsens sidst i denne måned, den sælges med 1 års 100% garanti.
Du må meget gerne ringe til mig hvis du mangler råd og vejledning, men hvis du står i en købssittuation kan jeg ikke gøre det i tlf.
God held med det, og læn dig op af de gode mennesker der gerne vil hjælpe.
Vh. Kaj