Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  AFLYSNING!!! BUB AFLYSNING!!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) magiske Member
Skrev for 11 years siden | | | |

jeg kan tælle 11 der er klar til at betale bare herinde... nu! hvad med senere i dag hvor flere finder ud af det?!

(permalink) cappello Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg holder øje med siden hver kvarter.... Håber virkelig at det lykkedes at få BUB på benene !!! Kom nu alle sammen. :))) Jeg skal have mig selv og en med.

(permalink) magiske Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Er det ikke 14 nu?!

(permalink) jankjerbye Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvor mange skal der rent teoretisk til inden for 2 dage BUB team?

(permalink) magiske Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvor bliver I af?

(permalink) Guller Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Se det fra den positive side. Vi skal ikke høre på ham Lars Lilholt trubadur-klonen med en` sang på repetoiret hele natten.

(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg er klar.

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) Guller Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Du skal heller ikke synge.

(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Guller jeg lover at jeg ikke synger. (Danser måske lidt)

Havde regnet med at tage den fede kælling med

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) magiske Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Nå.... Har lige "snakket" med Bom Aka. Rene, og det ser sort ud, da der er skræmmende få der har meldt sig til!! Så det bliver nok op af bakke... Så med mindrer der sker et lille mirakel herinde i aften! Så tror jeg godt vi kan skyde en hvid pind efter det træf... ØV

Magic

(permalink) Duelund Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Vi kommer stærkt igen næste år. Sidder klar ved gaten med en skævbider så klipper vi sgu strengene på den guitar. ;)

-------------------------------------------
Christian Duelund
40445582
duelund.aaen@gmail.com
(permalink) lupojesper Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er sku også for dårligt at folk ikke kan planlægge træf ud fra jeg tror nok jeg kommer med. Enten så kommer man eller så kommer man ikke, alle de dårlige undskyldninger om dit og dat duer ikke. Nej folk venter til sidst med at melde til fordi så kan man lige se om der regner o.s.v. og regner det så er det altså surt at stå med alle udgifter til et træf uden nogle deltager.
Som til MIB kunne en deltager ikke lige forstå at vedkommen ikke kunne betale for maden fredag kl 17.00, lige en time inden spisning, jamen tror du lige vi har 100 svin på grillen?
Nej folk må sku lærer af denne aflysning og få sig meldt til de træf de vil deltage i, gør det nu i god tid, i kan se med dette træf hvad der sker hvis ikke det sker i god tid. Og om så der er en sidste tilmelding så ved jeg af erfaring at det er sidste dag at folk melder sig til!!!!
mvh Jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) cappello Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Enig, men eftersom der ingen tilmeldningsfrist var og der var 14 dage til, var det måske på sin plads lige at udmelde at det blev aflyst hvis ikke der kom tilmeldninger inden eks 2 dage. Så folk havde en chance for at forstå alvoren i det. Tror ikke at folk bare vil snylte eller komme daffende som det passer dem. Eftersom vi alle her inde har den samme interesse <3 VW<3 og synes at BUB er Danmarks hyggeligste træf :))) Synes stadig at det er super ærgerligt !!! Så selvfølgelig en kombi af sløvt tilslutning (sommeren er først lige begyndt) og at der ingen tilmeldningsfrist eller advarelse var. Vi er mange som har glædet os til at skyde sæsonen igang ved BUB !

(permalink) Rasser Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg tror også der sad mange derude og ventede til sidste øjeblik hvor der ville blive råbt:
"sidste chance inden vi lukker for tilmeldinger".

Men sådan er der så meget. Håber der er større opbakning næste gang (og at jeg har mulighed for at være med :-) ).

Rasmus

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg forsøgte faktisk at lave en sidste krampetrækning med den flyer jeg postede 117 steder på facebook, her og på mails til nogle af mine kontakter. Overskriften var "Nu har vi brug for din tilmelding". Og et par dage efter var den delt af 3 mennesker på facebook og vi fik 4 tilmeldinger. Tidligere har vi været ca. 40-50 personer 14 dage før.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) bom Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg mangler kontonumre fra :

Morten lindebo Hansen
Mads Stigaard
Morten Kjeldahl...

Venligst send jeres kontonummer og navn til :
21226333

Så i kan få jeres penge retur.

(permalink) Morten03 Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jep

-------------------------------------------
1977 Bay Bus
(permalink) kjeldahl Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ok... Hermed gjort.

Ses næste år..

-------------------------------------------
jeg vil hellere ha dårlig smag, end at ha en smag der bygger på en kopi af såkaldt god smag...!!!

Reply

You must log in to post.