Så har jeg også booket fra fredag stor menu. ses
(Er du fuld så tag bussen hjem)
T1 splitbus 1967 1.6 L
Vw Polo 2013
Så har jeg også booket fra fredag stor menu. ses
Kallesøe & co for the wekend ........tjek !!!
Seeeeee youuuuuuu.
Så er den store pakke bestilt :-)
Stor pakke til hele familien...Tjek!
Done, vi er på, hele familien..
Husk sidste tilmelding til mad er på søndag kl 23.59 eller når der er 400 spisende, lige nu er vi 320 så tøv ikke jer som ikke ved om i vil spise med, det skal siges at alle er velkommen til træffet men vi kan blot ikke tilbyde mad.
mvh Jesper
har bestilt 2 stk “Stor weekend menu”
kan man få en træf T-shirt voksen og en barn.?
Martin
Hej Martin
Det kommer an på hvornår du har bestilt jo?:
Ved bestilling senest 16. juni medfølger der en gratis t-shirt til hver "Stor voksen weekend menu"
Ellers er der jo mulighed for at du kan købe tøj på nettet inden træffet, der bliver ikke noget tøj salg på selve træffet.
mvh Jesper
2 Mai ;)
Så er camperen synet og klatmalet og weekenden er ryddet til SummerMeet. Glæder mig - vi ses!
Husk at bestille mad
Der er rigtig god plads på træfpladsen.
Lige et spørgsmål:
Vi har ikke tilkøbt strøm til camping, men har lige fået fat i en vogn, er der mulighed for at tilkøbe det nu?
ja bare gå ind på billetto
Ellers kan strøm adgang også købes ved indgangen.
Til jer som ikke ved om i kommer eller ej så kig lige det her billede, er det fra 1984 eller er det fra 2013? hvem ved, find selv ud af det ved at invadere "øen" til Summermeet 2013.
mvh Jesper
Vi kommer alligevel med hele familien, så der skal hurtig bestilles 3 ekstra weekend menuer :)
Husk stumper til stumpemarkede lørdag!!!!!
Kan man være heldig, at der er en der kommer forbi 8766 Nørre-Snede og kan have to gamle camping klapstole med op til MIB summermeet derfra :)? De ligger hos Claus (mccloud550). Ses Maik
Stumper huskes :)
hei er det noen strand ved treffet.?
The Martin: jep der er strand tæt på :)
good for fruen.