"The Martin" scc08
Synes godt om ;-) Ses imorgen
Hjælp. Mad billet til min kæreste til fredag aften købes
Er fundet :)
@clausenvw er det dig der kan det?:)
@Krumbak: Ja...vi slutter første runde af busferien med MIB i år, så vi kan tage dine stumper med retur
Bare modtager selv henter hos mig..
/ Lars
vi er også ved at være klar bilen er stort set pakke så vi køre i morgen så snart farmor kommer og tager ungerne vi ses
Hej Henrik, skal der ikke være trekantet refleks på sådan en hænger.
mvh. Henning
Jo jeg undskylder og indstiller al kørsel. Efterlader den på motorvejen og finder straks et sted hvor de sælger dem. Og efterfølgende montere dem på imens jeg holder på motorvejen.
Jeg bliver derfor nok en del forsinket håber at nå frem til lørdags aftensmad.
Madbillet til fredag aften voksen købes! Ring 24442547
Fundet - takker:)
Stor tak til alle for en hyggelig dag, og masser af godt vejr.
Synes jeg blev lidt rød :-)
Jeg er stadig overrasket over at se mindst 7 Jagtvogne til et træf, og alle på Danske plader.
fedt de skriver: Træf for folkevognsentutiaster, ved et billede af en NSU ;-)
Fedt træf som altid - tak MIB's
Jep - takker for en weekend med god underholdning og dejlig mad - as always ;o)
Siger mange tak for en rigtig god weekend.
Hvad var det han hed ham der gik og tog billeder på pladsen, man skulle kunne finde de billeder på facebook ?
Stumpphoto.dk - og der er billeder på "fjæsen" :-)
Tusind tak for et super træf . super mad, super vejr .
Det spillede max.
Ja det var et kanon træf.. tak til MIBerne der knoklede og til alle de hyggelige mennesker der var med og skabte den gode stemning.
Vel ankommen hjemme, efter næsten at være blæst af vejen af en slagter der hastede sydpå - vil vi også gerne sige tusind tak for en lækker forlænget weekend i det skønne Øster Hurup.
MIB træffet er absolut i verdensklasse, og i gør det super godt !!
Man kan kun være imponeret af jeres kæmpe arbejdsindsats ved afviklingen af dette meget flotte træf.
Vi forstår så udemærket at i har brug for luft, og derfor kun afvikler træf hvert andet år. Men vi ville selvfølgelig gerne op til jer hvert år :))
Tak for et supergodt træf, og rigtigt hyggeligt selskab hele weekenden overalt på pladsen ...
Håber vi ses i løbet af den resterende sommer !
Fam. Clausen - Fyn
kig forbi på facebook og se billeder der kommer flere til hele tiden: