omdrejningstæller går på nul når bilen er ved og være varm omkring 7-8 km efter start og turbotryk kan ikke komme over 1 bar hvor normalt den kører med 1,4 bar . bilen ryger ikke
omdrejningstæller går på nul når bilen er ved og være varm omkring 7-8 km efter start og turbotryk kan ikke komme over 1 bar hvor normalt den kører med 1,4 bar . bilen ryger ikke
Det er nok platinerne der er dårlige.
Frank mon ikke det kan være vacum dåsen der er utæt eller fordeleren er groet sammen ?
tænker det er fordi den ikke er veteran vw endnu ;o)
Ja, dumme svar er der masser af på dette forum.......
Prøv http://Www.vagcars.dk. Der er mange seriøse der kan give dig det rigtige svar
Denne side er kun for snævertsynet luftkølet knallerter ;-D
Snævertsynede luftkølede knallerter.
Jeg ved ikke hvad en Passat 1z er for noget. Men tidlige Passater brugte samme platiner som sene luftkølede og kunne fejle det samme som en luftkølet.
Hvis platinerne ikke virker har det indflydelse på omdr.tælleren.
En 1Z er en TDI motor , som bla ligger i golf 3 og Passat 3A (93-96)
Endvidere skriver han vedr turbotryk
Så er det nok kondensatoren?
det er nu nok nærmer den forkromet mellemgas fordeler
Det er den hårdt forkromet udrykkerarm til mellemgasfordeleren til undertrykket ved vacumforderlern til turboen sidder også på en trabant fra 1980
Allan du ved godt at de stopper med hårdt forkromet udgave på trabant i sept 1979 !
Hårdt forkromet.... Det lyder benhårdt :-)
Warksvolgen?
You must log in to post.