Ja, så er DASU sat på opgaven.
Vil lige høre om der findes en 1302S (renoveringsprojekt) hos en af VW folkene her inde, der kunne købes til projektet??
Henning
Mail: henning@moerchholt.dk. Tlf: 3166 7680
Ja, så er DASU sat på opgaven.
Vil lige høre om der findes en 1302S (renoveringsprojekt) hos en af VW folkene her inde, der kunne købes til projektet??
Henning
I de gamle Roskilde Ring dage,50&60erne deltog der nogle VWer, men det var Gruppe5
som i dag svarer ca. til Special Saloon
Hvis det var mig, så ville jeg finde en på blocket.se. '
Der kan du sikkert en eller flere.
FVEE jeg kan se der er en gut i Norge der søger samme projekt. Han vil stille op i gr2, som egentlig ikke betyder det helt store, da gr1 til og med gr4 kan køre i samme heat. Jeg må se hvad DASU kommer op med i næste uge.
HAGEN tak for oplysningen. Jeg tror et renoveringsprojekt vil være det bedste. Der skal jo en del ombygning til (og pis, jeg har lige solgt en god AW gearkasse). Så jeg holder øje med BLOCKET og AUTOMOBILE. DE. er der flere steder der kunne være interessant?
Henning
Kom denne ide videre?
Pas på med forkert Motortuning/gearkasse. På de små baner vi har her i Norden er det meget vigtig med moment ud af svingene og med de korte langsider hvor hvor vi ikke kører med fuld gas i mere end ca. 14 til 18 sek.giver det også sig selv.
John.
You must log in to post.