Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  kan ikke forsikres pga. farven?!

Tags:
No tags yet.

(permalink) kew Member
Skrev for 10 years siden | | | |

ja ja Bo du bor jo også i det mørke Jylland.. os i hovedestaden må betale mere, vi har jeg alle de farlige individer som klart vil stjæle en gammel vw fra en aflåst garage…

men nordisk har jo lavet en brugsveteranforsikring med ok vilkår

http://www.almbrand.dk/abdk/Privat/Forsikring/Forsikringer/BilOgBaad/Veterankoeretoejsforsikring/Brugsveteran/index.htm

-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) PH1303 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Problemet er vel til dels også, at man kun må have 2 hverdagsbiler pr husstand. Og da rigtig mange har to biler, så er man jo nødt til at have de gamle som veteran forsikret. Der er nemlig ingen begrænsning med classic og veteran. Der faldt dom mod en på min svigerforældres vej. Han havde 5 - 6 alm biler indregistreret, og det må man åbenbart ikke, når reglerne skal fluekneppes....

(permalink) Buggy 84 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ved Alm Brand må man have alle de biler man har lyst og råd til, der er ingen regler med kun 2 hverdagsbiler pr husstand men ja har hørt der er nogle forsikringer der har disse regler.

(permalink) eschultz Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Til Henrik
Fra Runa´s egen hjemmeside:
Ved liebhaverkørsel forstås følgende: Al kørsel, der ikke kan betegnes som daglig kørsel. Det vil sige, at kørsel på ferie, kørsel på arbejde en enkelt dag for at fremvise "vidunderet", kørsel til og fra syn og lignende er at betragte som liebhaverkørsel. Almindelig brugskørsel, som har det primære formål, at opfylde et almindeligt transportbehov fx. daglig kørsel til og fra arbejde, daglig shopping, daglig aflevering/afhentning af børn i institution m.v. er IKKE liebhaverkørsel.

-------------------------------------------
30-82-21-08 Mail: verdensnavle.dk[at]gmail.com Lokation Lolland
(permalink) PH1303 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det var ikke fosikringen. Hele sagen var en tur i retten. Det er det der undre mig....

(permalink) fvee Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Kun to hverdagsbiler???jeg har 5.


Reply

You must log in to post.