Fuck der er brugt lidt tid på den bil..:)
dejligt at se at det også kan gøres med en vw
Gad vide om den rent faktisk kan køre...
Jeg tror jeg har en artikel om den i et bilblad fra start 90'erne i en kasse på loftet. Så vidt jeg husker var det en svensker som byggede den. Han fortalte bla. at motivet som er lakeret på indersiden af taget skulle minde lidt om en computers "hjerne".. Ja, det var jo i start 90'erne :-)
Jeg fatter det simpelthen ikke...
Hvis man har den slags evner, og penge (hvad skaberen tydeligvis har) hvorfor bygger man så ikke noget fedt i stedet? Det der, det er bare for meget..
en mand med disse evner kunne jo lave hvad han ville, en Jaguar xk13 eller en eksakt porsche spyder replica.. you name it, og så vælger han gudhjælpemig at maltraktere en stakkels Ghia med dårlig smag?
Jeg synes det er for fedt!
Ville ønske jeg havde hans evner rent håndværksmæssigt. Hvis den er lavet i start90'erne kan den sagtens have været trendsættende...
Er imponeret over at man bare giver den fuld skrue på alle fronter vel vidende at bilens pris aldrig vil kunne "bære" prisen på selve ombygningen. Rart at se en original istedet for en wannabe (mig selv inkluderet !!)
/S.
Ja en tur til metalkluns med den -alu giver okay for tiden
Har manden selv lavet alle de alu-dele selv? Sikken et arbejde. Det må da aftvinge stor respekt fra os vil-gern-være'rer herinde - så kan man synes, den er grim eller ej, men den er jo kompromisløs.
Og fede flammer. Flammer holder.
Han måtte sgu gerne kigge på min hærgede Ghia.
Se evt. mine bemærkninger i den lignende tråd her;
http://vwnettet.dk/topic/194893
Har som jeg skriver - set denne bil IRL i Sverige.
Bilen kan køre, alt virker, motoren er et stil studie og især når den kører.
Lyden er ubeskrivelig.
Der er faktisk sådan at i den liga ejeren her har udstillet sin bil i USA - er der en regel om at alt skal virke og bilen skal være 100 % kørbar og funktionsdygtig.
Man skal køre for egen maskine ind i selve udstillings hallen bl.a.
Det her er faktisk den tredie udgave af Rodbuster - før han byggede aluminium undervognen og motoren - var det en mere konventionel custom bil - selvmordsdørene har dog været der siden første version af bilen blev bygget i sen firserne.
Paraelt med denne byggede ejeren også en Ghia Cabriolet til konen. Denne var også et showbygge men bygget på konventionel bundplade.
han er helt sikkert dygtig, men køn er den fanme ikke
Lennart
Er lige kommet i tanke om hans navn
Chris Addington
Fedt lavet men må sq være noget bøvl at tanke og hvor hulen er hånd bremsen?
Det med at tanke er vist lige meget.
Håndbremse er elektrisk hydraulisk.
Set det nu mere som et kunstværk end et køretøj.
Men man skulle nok have været der for at forstå det ;-)
You must log in to post.