Så skal der bare drejes 4 lejeskåle sættes justerbeslag på og så have flyttet bunden af stødæmpertårnene op...
Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
Så skal der bare drejes 4 lejeskåle sættes justerbeslag på og så have flyttet bunden af stødæmpertårnene op...
Så går det frem af med bussen, fronten er mere eller mindre færdig, mangler kun et par huller i taget og det sidste, knæstykker og gulv er skiftet.
Ser godt ud. Er det kalksandsten
Tsk tak for denne weekend til pensionist foreningen, Nils alias Mr.prada, Claus og ken ;)
Så sker der noget igen.
Forbroen der startede ud med bare at skulle have to sænkningsbeslag, til flippede spindlerer, til highjackers til nu at være med luftpuder.
Og ALDRIG igen.
Men nu det endelig faldet på plads med beslag, det væreste har været bøsninger der glemmer om fjedrene .
Glimrende ide med ledlejer på puderne!.
Det har jeg aldrig før set nogen gøre.
Det ser godt ud Mikkel
Hvordan styrer man den? Jeg mener, hvordan får du plads til styrestængerne?
og bliver der ikke også noget med føringen af håndbremsekablerne?
Ja det har du ret i, det ligner samme løsning. Men jeg har stadig lidt svært ved at se hvordan den skal være både hævet på puderne, og så stadig kunne dreje pitmanarmen til siderne (når pitmanarmen drejer, trækker den jo styrestængerne ind mod forbroen). Men det kan også være vinklerne/billederne snyder lidt. Jeg kan bare huske hvor meget besvær jeg havde med bare at finde plads til bremseforstærkeren pga. dette, og umiddelbart fylder sådan en pude lidt mere ser det ud til.
Tro mig, dette setup er også ved at give mig flere grå hår i nakken end de fleste mænd over 80 har på hovedet...
Det er ved at blive en blanding med at pitmann armen er blevet forlænget lidt, styring bliver ikke den samme og er stadig under udvikling.. OG NEJ! Jeg laver ikke flere forbroer. Man er velkommen til at komme og måle på denne :)
Ooooog nej stadig ingen løsning med styrstænger eller bremseforstærker fundet :)
Kommer tid kommer overskud
Bliver fedt at se på bussen!
Og kom så igang Visti ;) haha
Perfekt tak Mads!!! (y)
Selv tak Mikkel :-). Hvor der vilje er der vej..
Hej Mikkel,-kan Du evt. låne makkerens telefon, og sende mig en sms med en adresse+træffetid (helst lør./søn.) :)
Haha tak for visitten i går ;)
- Mandag og søndag aften nat blev brugt med omhu på bussen ;)
!300 Irs gearkasse hentet med 211 næsehus og hockeystav
Og 100 mm klokker til gearkassen som Porsche el. Jagtvogn køre med
Også mit cockpit til luftundervognen blev færdig
Ser sgu godt ud!!!!
du skal snart ha noget beskyttelse på den karosse, den står jo og ruster ;-)
Hvaa' visti, skal jeg ikke nuppe den bus dér for dig? så står den ikke og fylder ;)