Skal lige have det sidste hjørne lavet idag så bliver bagenden tinnet og grundet
Alt er tilsalg for den rette pris men tror den er aalt for dyr :)
Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
Skal lige have det sidste hjørne lavet idag så bliver bagenden tinnet og grundet
Alt er tilsalg for den rette pris men tror den er aalt for dyr :)
Du siger bare til :)
Snart ...snart halvvejs? ;-)
Pjat, bare klø på Mikkel, du skal nok nå i mål!
Haha rasser d.1 maj for 3 gang!! ;)
Så fik karossen en gang Hempel Zink, og ja den er overmalbar, samt en gang epoxy fra hempel.
Så skal det sidste rust udbedres og så grundes igen.
Så fik karossen en gang Hempel Zink, og ja den er overmalbar, samt en gang epoxy fra hempel.
Så skal det sidste rust udbedres og så grundes igen.
Det er godt at se du gir' den gas, du skal nok bliver færdig før Lupo! :-D
og mig ;-)
Den skal ud og trille i år. Har sagt jeg sover i den til Summermeet om den så står på min trailer! (hvilket den 99.9% gør)
Så blev luftundervognen 100% færdigt, altså komplet forbro med plads til styrstænger, slanger, kompressor, ventiler, tank osv osv
Bagenden blev en 1500 irs gearkasse, vw jagtvogns trækaksler, irs clamps, samt Porsche 944 bærearme med skiver. Og to slamspecialist puder.
Og tak til Airride.dk for løbene hjælp til diagrammer, kontakter og andet gøgl.
Iforhold til skrønen om 14"fuchs ikke kan bruges til meget er den bare snak.
14" Fuchs kan sagtens sidde på Porsche 944 skiver med turbo kaliber, de går fri ved 14 mm spacer jeg har så drejet et sæt på 18mm så der er godt med plads.
Og 15" Fuchs bag på.
Nu står den på det sidste rust og så afsted til maler.
Motorprojektet er også godt på vej.
1600 pumpemotor blok. fræst op til 94mm med casesavers.
w110 knast
DPR krumtap
CB 44 topstykker med rustfri Manley topstykker
Plejlstænger fra Pumpemotoren
Mahle 1914 cylindre
BR8 sen tænding
40mm Webere
Rustfri A1 potte med tarmslyng
Lavede i selv spacere til trækaksel forlængelse? Og hvad endte i med at lave/bruge af fjederarm?
Billeder?
Og hvad gør i så foran, skifter i støtterne ud, eller bliver det en spacer der skrues på?
Billeder med 14" og turbo kaliberne? Hvis du gik op i 15" så kan du jo nøjes med en 5mm spacer, så kommer dækket ikke så langt ud. Nu ved jeg ikke hvor smallet forbroen er?
Hvordan lavede du det foran med styrestængerne, det så ud til at blive lidt af en udfordring. Har du billeder af det?
Iøvrigt er "skrønen" med de 14" vist mere møntet til når du bruger dem på en type1 med bærekugle forbro og skivebremser, så er der rigtig rigtig tit frigangsproblemer ved bærekuglen.
Ja der drejer vi nogle selv, har ikke 100% fundet mål på spacere endnu. Så pt sidder der lidt shims.
Foran bliver der sat støtter i spaceren, den er blevet lagt ud skal bare lige have fundet et sæt støtter.
Grunden til jeg har valgt at ville bruge de 14" er fordi de var på lager og 15" early fuchs ikke lige frem hænger på træerne til en lærlingeløn synes jeg.
Dukker et par op i 15" ryger de på :)
Vi flyttede puderne op så styrstængerne kunne gå fri fra start til yder position.
Okay det skal nok passe der er bøvl der, bare når man søger på det kan det ikke lade sig gøre på nettet.
Billedere kommer her inden for en uges tid når vi har fået sat liften op i værkstedet... (y)
fedt med noget man ikke har set før . Skal der noget "børnesikring" på klappen ( plexiglas eller andet )
Ingen plexiglas. Så får den ikke luft nok, og nummerpladen skal laaangt væk derfra. Bare min erfaring...
Fanme ved at se iorden ud ;) Har du bestemt dig for en farve?
Nah kommer tid, kommer råd, kommer ikke en skid. . . .
Lets see
You must log in to post.