Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
ser da lækkert ud.
hvordag har du klaret samlingerne på a stolper ?
Den skal nu blæses rundt og så svejses og slibes over mange gange for at få den til at stå skarpt havde været bedre hvis den havde kunne foldes over astolpen som orginalt..
De daglige 5 timer.. Fåååaark brugte 2 timer på at få koblingspedalen løsnet fra vangen.. Havde intet ilt og gas så løsningen i min iver blev et metal låg med motorolie og en klud i og så ind under røret med ild i. Efter ti min kunne den vrides løs. Haha
Så bliver det godt med tunge pakker fra autocraft iår ;) Hele famien har "købt" pladedele
Så fik vi knoklet en del vidre
førekabinen er færdig pånær doglegs og gulv
det bagerste vindue der var rustet i bunden er nu fixet
hullet i taget fra militær antennen er lukket
alle de sære beslag fra dens militær tid er pillet ud
Det er imponerende at se det skride sådan frem. Da jeg så den lignede den ikke noget som kom ud at køre igen. Flot arbejde.
:))
Hun er altså fin!
Skal vi skifte generator og batteri på min gamle balje her i marts/april? :)
Den er snart rustfri ;) har ikke lige opdateret tråden
Du gir den sørme gas
Ja det hjælper på det. bussen er nu slebet helt ned og skal sandblæses under.
Så mangler der kun knæstykker, bund foran og baghjørner + div
Ser godt ud Mikkel ;-).
jo tak mads, vi skal jo ud og trille til sommer ;)
Ja for den da er 100% Klar ..
haha ;) Det kommer det kommer
Dagen gik ikke som planlagt først stod min vinkelsliber af. Så løb min makker tør for stålbørster og da jeg så kom igang med donkraftbeslag viste der sig at være en utæt fittings på min svejsemaskine...
jeg har ikke varmerøret i endnu - ingen varmekasser - overvejer at sætte fyr i også køre det direkte ind i stedet for varmerøret - måske du ender med lign løsning. Men du giver den godt nok gas Mikkel - fedt at se...
Ja Ib har faktisk tænkt på samme løsning. Ja det blev lige til 20 timer i værkstedet igår. Vel og mærket for 3 personer.. Det blev bare super med blæsning samt lakering af bunden. Desværre blev sealing ikke til et stort 12'tal. Den ville ikke glittes ordenligt med spyt/sæbevand og cellulose fortynderen opløste den.. De ikke så flotte men de er tætte :)
lige et tip.
hvis du bruger sprøtsieler som tætningsmasse kan man presse det godt ind i samlingerne og da det er så tyndt er det nemt at glatte ud.