Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hvor skal vakuumslangerne sidde ved dobbelt vakummdåse

Tags:
No tags yet.

(permalink) fedtmule Member
Skrev for 11 years siden | | | |

hej har fået fat i en strømfordeler med dobbelt vakumdåse men ved ikke om det er den ene eller den anden der skal sidde på karburator evt en der har et billede så jeg kan se det
så er der strømfordeleren hvordan skal den stå troede det var 7,5 fra top men har læst et sted den skal stå i nul/top kan det passe ?

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Lad være med et bruge begge sider. Brug bare den halvdel der ligner en almindelig, eller sælg den til en der roder med turbo.
Men det er rigtigt med 0-grader med en dobbelt. Bagsiden skal have manifold vakuum.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) fedtmule Member
Skrev for 11 years siden | | | |

fino tak for det frank A men har netop købt den med dobbelt vakum da jeg er ved at tro den passer til min noget underlige motor
så en AB nede ved bundy som også har dobbeltvakum så det skal prøves om det kan fjerne problemet med bob ikke vil tage gas men at jeg skal slippe speederen et par gange også kommer den aner ikke om det virker men det er et forsøg værd :-)

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

En ab motor skal stå 7,5 grader før top. Jeg stiller dem 10 grader før. Og så er det vigtigt at platinerne er rigtigt indstillede.
Dobbelt dåse er for at suge tændingen ned mod nul, så man afbrænder kulbrinter i påløb. Det gavner ikke motoren.
Hvis din motor er underlig, så lav den om til dansk/tysk som ovenfor.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) fedtmule Member
Skrev for 11 years siden | | | |

om det gavner eller ej så er problemet med at tage gas væk og motoren r måske slet ikke så underlig som jeg går og tror for nu går den skisme godt
men skal på et tidspunkt have skiftet et par pakninger så om den bliver lavet om til dansk/tysk er da ikke helt umuligt men engang tak for hjælpen

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er jo rart når det virker. Tak for tilbagemeldingen.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.