Smider du ikk lidt billeder evt film om! Super fedt projekt!!!!!'
Smider du ikk lidt billeder evt film om! Super fedt projekt!!!!!'
Jeg skulle få pumpen i morgen eller tirsdag,, når alt spiller Max, skal jeg nok skrive lidt.
Hvis der er nogen der vil i gang med sådan en ombygning, vil jeg gerne hjælpe med teknisk rådgivning. Jeg har gjort mig mange affaringer som måske kunne hjælpe andre.
Jeg har fået rigtig meget hjælp at frank Andersen,, han har udvist STOR tålmodighed med alle mine spørgsmål.. Så uden andres affaringer er der lang vej.
Så er den ved at Være færdig...
Jeg har lagt stor vægt på at vand/olie temp er rigtig, og at olietryk er i orden, og lige nu virker det perfekt!
HK ved jeg ikke, men 136 er normalt, nu er der kommet banan manifold på, og kN indsugning. Så måske 136+
Den kører roligt og kultiveret, men trækker 65oo omd som en mis.
Jeg har ændret carster og camper, og monteret Csp skiver i bag, og mit eget skive system foran, og så en 2o,6 mm hoved cylinder.. Det bremser bare mega godt, selv 18okmt - o., intet problem den bremser helt lige, og er i balance med røven.
Hva har det kostet? Ud over en masse tid?
Ved ikke helt. Men omkring 28-3O inkl alt
Mexico Production ...... Fedt..!
Ja enhver kan da se at det IKKE er en subaru,, men en Alm vw 13oo med indsprøjtning..
Præcis..... ;o)
Lige lidt fine billeder fra turen på nürnburg ringen:-) martin kan lige selv fortæller ;-)
Så kom den sq ud at race.. 12 runder af 2o,8 km pr omgang, og alt virkede perfekt!
9,4o minutter pr omgang, og hvis den havde Været mere høj gearet, kunne den lave meget hurtigere tider.
Undervogns opsætning var perfekt til den store bane, og bremser var også super..
Go fornemmelse, at alt spiller Max,, når man har gået og opbygget en bil til det..
Fedt bygget og fedt at du bruger den.
Hvor er det dog en fed bygge tråd...
Tillykke med resultatet, den sidder sgu lige i skabet.
Jeg har lavet bilen lidt mere gammeldags.
Der er lavet kofanger . Stålfælge. Stor 5"omdrejningstæller er ændret til en lille 2". Sportsrat er ændret til et mere normalt rat.. nakkestøtter er fjernet osv.
Jeg kan ikke ligge billeder op lige nu..mystisk
Martin.
Jeg har nogle spørgsmål til farven og maling af din fede bobbel.
Er det ok jeg skriver SMS til dig?
/Lars
Ja gerne sms
hej det var mig der lige fik et glimt af den i lørdags nede ved bent. må sige den er sgu blevet ret fed og den lyder super sund kunne da godt være man skulle overveje sådan et subaru projekt:)
Ja den er vist blevet meget cool.. jeg er nok mere til de store fælge den have på før, og så ingen kofangere , men der skal ske lidt nyt en gang imellem ..
Lidt om hvad der er lavet på boblen..
Ny styrehus..Ny styrestænger.. Costum lavet måtter og fuld-dækkende tæppesæt i forummet.. Extra store bagdæk, for højere gearing + 12%
Musik anlæg med retro radio og scandyna micropod højtalere, malet i kabine farven. . Ny mørkegrå dørsider.. Costum lavet Shift light integreret i instrumentbræt. Xtra vandkøler,, ny oliekøler, blank sorte Kofanger uden bolte, og med teleskop beslag + mere. . Jeg har en masse billeder af de forskellige projekter, men da fejlen på siden stadig ikke er rettet, kan jeg ikke lægge dem op.
Er der nogle andre steder vi kan finde billeder af projektet Martin, nu når vi ikke kan på vwnettet !!
Nej ingen billeder andre steder
Hvis du tænker på de sidste opdateringer, så nej. De ligger ingen steder.
Men bilen er til salg, sammen med min ghia, så du kan du købe den, og derefter se alle de forskellige opdateringer jeg har lavet. ☺
Det var da ærgeligt vi ikke kommer til at se resten...
Skal de sælges, med alt det fine arbejde du har lagt I dem..
Hva er planen så ? Porsche ?
Men ja det var ellers en fin plan at jeg kunne købe dem.
☺