Martin, kan du ikke overtales til at sende nogle byggebilleder på dine forbremser til mig på Simengrou@hotmail.com
på forhånd tak
Simengroup(a`)hotmail.com
60`er bobble project købes
Martin, kan du ikke overtales til at sende nogle byggebilleder på dine forbremser til mig på Simengrou@hotmail.com
på forhånd tak
Hej Martin, jeg har fulgt dit projekt med stor interesse og du er sluppet rigtigt godt ud af det, jeg har også monteret et soltag fra en Ford Ka, vil du fortælle mig hvad det er for noget lim du har brugt til at fastgøre himlen ude i siderne.
Jeg har lavet en ramme ud af det stykke metal, du har skåret ud af taget.
Rammen skal være Ca 3 cm hele vejen rundt.
Så limer du himlen rundt om rammen med kontaktlim, og derefter sætter du rammen fast med 3m dobbelt klæbende Tape op mod taget.
Tak for den gode ide, det havde jeg ikke tænkt på.
Jeg har købt en rød læderkabine, fra en 2013 bobbel. Den er som ny. Kommer fra en skadet bil, der havde kørt 1800 km. Jeg har fået forsæder monteret, og er i gang med bagsæder.
Der kommer røde måtter, og Dørbeklædning og himmel, skal også have tur.
Vedr fastgørsel og tilpasning ... Var det mere eller mindre plug and play.?
Det er MEGET langt fra plug n Play. . der går mange timer med at få dem skruet i+ nogle timer til sadelmageren
Anderledes og lavet med stil! Det ser altså godt ud, det der!
Tak.
Nu er det altid svært at tage gode billeder, af kabiner. Men sæder er super flot lavet, og det passer rigtig godt til min lille costum bil.
Hej Martin! har du et nr man kan fange dig på?
You must log in to post.