Peterwings: Super - Det var også noget med at du boede i Brønshøj ?
-Mads
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
Peterwings: Super - Det var også noget med at du boede i Brønshøj ?
-Mads
Jep det er rigtigt men køre i Kbh til dagligt hvis det er.
Peterwings: Jeg bor selv i Brønshøj. Så ingen problem i det. Er du hjemme i morgen over aften ?
Mvh. Mads
Nogen der evt. Kan tage 4 dæk med fra øen til fastlandet. Vh. Broholm
Er der en rar jyde der kunne have en jagtvogn med fra skive-egnen til Ringsted ?
Den kan ikke køre selv, jeg betaler selvfølgelig for besværet
Mvh
Jess
Hej Broholm,
alt efter om jeg kommer derned alene eller ej = har plads i bilen, og de ikke sviner kabinen til i min bobbel, så kan jeg tage dem med hjem. Da jeg skal til Brønderslev på Onsdag.
jeg har ikke meget tid i jylland men kører fra Brønderslev og tilbage til Sjælland i løbet af 13-14 tiden, og du kan møde mig et sted på motorvejen undervejs.
MVH
Kenneth
Kunne være super Kenneth. Jeg arbejder i Støvring for tiden, så der kan vi evt mødes:-)
Hej Henrik
Vi kommer nogle stykker fra "Skovsøens Helte" over broen fra Fyns land på lørdag :-)
Og vi kan godt lide dine pølser ;-) vi ses. Hilsen Silverfox c",)
Jeg sørger for at vi med garanti ikke løber tør for pølser :)
Jeg kommer os, som "ny" vw luft kølet ejer må jeg jo holde øjne og øre åbne.
Skal til at bestille en ny rem til generator og stødstangs rør til en 1303s, er det noget der er med til stumpmarked eller skal jeg bestille det inden?
Vh Mads
Tror næsten at Henrik har begge dele på lager
Tror os jeg kommer forbi...
Hej vi kommer 6 stk fra Møn området.
Hvis nogen ligger inde med en manifold til 34 pict3 karburator (dobbel portet) og ratnav til T11967, må i godt tage det med.
Mvh. Claus
South Island Aircoolers
Er der nogen fra fastlandet der kan have 4 hjul med over fra Bo Alstrup af...?
Og der er sørget for store telte, til stumpemarkede i tilfælde af regn .
Jeg kommer også nu hvor der er sørget for tørvejr ( min bushue tåler ikke regn :-) )
Fedt med telte, så Baldurs hue ikke bliver våd :-)
Jeg har fundet lidt frem, og der er da: en dobbelt portet manifold til 34 pict3, 4 stk org stål 14" bay hjul med fine dæk, reservehjuls kasse til deluxe bay, splitbus tromler, reduktionsboxe, olietemp giver type4, type 1 ankerplader, lampe osvosv.
R.
Kommer Frosty ?? jeg har lidt småting til ham
Hej Ronnie
Det lyder godt at du har en manifold til 34 pict3. Den vil jeg gerne købe.
Ses mvh.Claus
Jep, jeg tager i hvertfald sagerne med.
R.
Kommer også en tur forbi med lidt forskelligt.....
Vi ses....
Hvis nogen skulle ligge inde med klemmefjeder og nitte for hjul kapsler på gl 5/205 std stål fælge, så er jeg køber.
nr er:
111 601 131
N 13 407 1
R.
Hvor mange skal du bruge?
Hej Henrik
Optimalt 25 stk, men jeg tager gerne mindre, eller flere :-)
Det er til 5 gamle 15" bus fælge, og de få fjedre der er tilbage virker noget skrøbelige.
R.
Kommer måske efter 12
Tager et par småting med hvis jeg kommer
Hej
Jeg kigger også forbi imorgen. Jeg kører fra Gladsaxe. Så hvis der er nogen mangler kører lejlighed, eller vi kan køre sammen så skriv. Mit nr er 29264273
Mvh Mikkel