Har du bestilt hjemmeværnet til at dirigere trafikken?
Der bliver vist fuldt hus :-)
Karmann Ghia Cabriolet 1960, VW T2 Westfalia 1970, 1982 Pickup
Har du bestilt hjemmeværnet til at dirigere trafikken?
Der bliver vist fuldt hus :-)
det tyder på at vejen bliver fyldt op...:)
Hej Henrik vi kommer ca 10 stk fra Blæserbanden
Hej
super godt initiativ.
Vi kommer to, dog ikke i luftkølet :( da de ikke er køreklar og der er desværre lang vej endnu med dem, men det lyder som et godt sted, at få sig nogle dele samt kontakter.
Ses Brian
Der bliver pres på pølsevognen :)
Det skal jeg da love for, jeg tror da osse vejen fyldes helt til bristepunktet
Hej Henrik.
Er det okay jeg kommer forbi med et rat lørdag formiddag? Har også lige et ærinde på brandstationen til nytårsparade med Mark.
Hilsen Peter
ja da vi ses
Super. Det er lige med at få det hele til at hænge sammen med ungerne og hobbyen.
Vi ses imorgen Henrik.
Så er transporteren fyldt med vw dele og div retro.....
Fik også fyldt bilen..Der er sq ikke meget plads i en a4 avant. Være er, skal have endnu mere med hjem !!!
Henrik kan dine dele ikke være der, må jeg leje lidt midlertidigt plads på loftet?
Vi ses til vw sladder imorgen ;-)
Hey smid da lige nogle billeder op af hvilken dejlig dag vi andre er gået glip af også gerne af nogle de stumper folk havde med kunne jo være....
Jan
Jeg takker hvert fald for det kæmpe fremmøde. Og beklager hvis jeg ikke fik hilst på alle :)
Tak for et godt arrangement. Det blev jo både til køb, salg, pølser og snak... Så en hyggelig lørdag blev det helt sikkert.
Mvh Michael
Ja tak for en god eftermiddag, selvom at jeg kom lidt sent fik jeg da hilst på dig Henrik ;)
fik købt lidt stumper i strålende vejr.super god dag .tak Henrik .god tradition du fik indført der. mvh poul
Kanon fremmøde...:)
Og tak til Lasse for at bringe fælge over broen...
Tak for en hyggelig dag Henrik.
Og sorry Michale… jeg glemte fame stolen til vwmorten….. eller du gjore.. eller…
Tak for en super hyggelig og dyr dag ( henrik :-). Du forstår at sælge....
Ja Scharling, jeg glemte også stolen til morten , men det lykkedes nok en anden dag.....
Det er altid super fedt, disse små hyggelige endags-, stumpe-, pølsetræf. Jeg er frisk på det igen næste gang. Og flot med alle de fine luftkølede som kom. Især den fine brillebobbel. Det blev til en herlig masse split dele. Tak for en hyggelig dag.
VWenligst Split
Også lige en tak til Henrik fra de 4 fra "Skovsøens Helte" som var på besøg, det var et godt marked, og vi fik også nogle stumper med hjem over broen. Pølserne var goe som altid :-) Vi ser frem til næste gang, men så må du lige huske at bestille solskin ;-)
Hilsen silverfox c",)
jeg skal gøre mit bedste :)
Vi takker ligeledes for en God Dag. Hilsen VW-Klub Amager
You must log in to post.