Det har jeg os tænkt over, kan man få strøm..?
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Det har jeg os tænkt over, kan man få strøm..?
Nej der plejer ikke være strøm til fri afbenyttelse, Tlf kan man nok finde et stik til i barområdet hvis man spørger de flinke folk som passer den og kaffe kan vist nok også erhverves i baren. Hvis det går helt galt må vi jo bare brygge noget i køkkenet.
Hilsen Oildrippers
Halløj. nu er det første gang jeg skal på træf, så jeg vil lige høre om spise grej med og andet praktisk materiel med. Er der lidt stemningsmusik til hyggen om aftenen eller skal jeg tage guitaren med?
Du skal bare møde op med det du skal spise fredag og lørdag behøver du kun kød. Vi står for resten også engangs service og drikkevarer købes på pladsen til overkommelige priser.Der må ikke medbringes drikkevarer på pladsen.
Hilsen Oildrippers
Super…
Så er vi på vej til BUB.....
Det var tidligt
jeg venter til i morgen med at køre ;-)
Det i skriver længere oppe på siden med at der ikke må medbringes drikkevare på pladsen er vel forhåbentligt kun ved baren og evt spiseområde? Vel ikke ved vores egne telte/biler?
På pladsen... ??? Støt nu det gode foretagende øllene koster ikke mange basører
Som de øvrige år får vi lov til at låne faciliteterne på yderst fordelagtige vilkår. Til gengæld har motorcykelklubben ølsalget. Vi er også kede af at have øldåser i skoven. Derfor tillader vi ikke medbragte drikkevarer på pladsen. Inden du fortvivles helt. Øl og sprut er til høkerpriser.
Det var da vist godt jeg lige fik læst de seneste indlæg i tråden her. Jeg havde ikke lige fanget den med baren! Så øllene ryger ud af køleskabet igen, ingen problem :-)
Vi ses dernede i morgen til en hyggelig weekend :-) :-) :-)
Et plus ved konceptet er at folk lærer nye folk at kende i baren.. Og at bambi ikke skærer pottefuserne
Det er bestemt ikke et dårligt koncept, jeg havde bare ikke lige fanget at det var sådan det fungerede.
Vi ses i baren :-)
Sådan har det altid været. En fordel er at øllene er kolde hele weekenden :-)
Vi beklager hvis formuleringen har været ulden.
Ja det er smart med kolde øl 24/7 :-)
Undtagen dengang folk tømte to ølbiler og klubbens lager. Det taler de lokale stadig om.
Det var en god fest...
Der var købt øl til humles mc træf weekenden efter. Men de fik også ben at gå på. Der må have været meget støvet den eftermiddag for folk var tørstige!
I må alle ha en super hyggelig weekend
Hold da kæft Michael du er der før os ,velkommen, kommer om lidt.
Rigtig godt træf til jer alle, ville så gerne være med....
Men har desværre ikke mulighed for at deltage