Hvordan foregår det med en bekræftigelse på at i kan se pengene på kontoen. Vi KAN jo taste forkert og så står man måske der og ikke kan komme ind :-).
Mvh
Chris
Totalt newbie der forsøger at blive klogere .
Fang mig på 40 96 34 59
Hvordan foregår det med en bekræftigelse på at i kan se pengene på kontoen. Vi KAN jo taste forkert og så står man måske der og ikke kan komme ind :-).
Mvh
Chris
du mener en bekræftelse? Er det tilfældet finder vi en løsning på det.
Det er aldrig sket før. Til gengæld har vi haft mange der glemmer hvad de hedder.
Synes i øvrigt at jeg har set en Chris på listen.
G.
Det er jo heller ikke for sjov man melder sig til, det er da udelukkende i det spinkle håb om at få sådan en præmie med hjem. Det er ihvertfald på ingen måde for hyggen, selskab med "ligesindede", lækre omgivelser eller go' weekend, at man tager afsted :-)
Så du lader vaskegrejet blive derhjemme? Du kan godt ramme et insekt når du kører igennem skoven.
G.
Det er jo en lang rejse heeeeelt derud, så må nok hellere ta' det med :-D
Så bekræftelse da ja. Men fint nok hvis du mener at ha` set mit navn på listen. Så satser jeg på at det er mig :-) .
Og til jer der har ødelagt jeres biler med sænkning, er der nu lagt nyt asfalt igennem skoven. Adr er Skovalleen 1 8400 Ebeltoft.
Ødelagt hmm det er hvis en smagssag;) de skal helt i kælderen
Han køre selv sænket bus, så han ved godt hvad den vej i gennem skoven gør ved nyrerne om søndagen...... Men kom og prøv vejen
;)
Gustav har du fået kontakt til Tue ? ellers kan jeg tage dem med ned til dig.
Mvh Kenneth
Jeg ved ikke helt endnu om min bil bliver klar. Hvis den kan blive klar kommer jeg. Kan man betale ved indgangen lørdag og så få lov at få bilen med ind?
Toft
Ja ja samme pris samme sted...
Hvordan Gør man hvis man vil kigge forbi fredag fra 16 til 19.. Kan man spise med, eller selv grille sit eget, eller hvordan?
Jeg kan desværre ikke lørdag søndag.
Mvh Martin
Ja du kan godt komme forbi. Man tager selv kød og tilbehør med til fredag. Vi skal nok starte grillen op.
Vi finder ud af noget i gaten når du/i kommer.
Så har vi slået rekorden for tilmeldninger, 115stk en uge før træffet det bliver godt kan jeg mærke....
Oildrippers
Cool!
Ved i hvor mange der kommer om fredagen?
Nej det er ikke nemt vide. Men vi var rimelig mange om fredagen til sidste træf..
Oildrippers
Vel alle 115 når de nu har betalt.
Hej Gustav. Ring til mig på 25 56 49 77. så finder vi ud af noget.
Hej. Er der adgang for almindelige nysgerrige lørdag?
Ja
Kanon. Tak
Vil der være mulighed for lidt strøm så man kan lade sin tlf op og evt lave sig en kop aften-kaffe eller hvordan ?.