Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Udformning af skiver til samling af bund mod karosseri

Tags:
No tags yet.

(permalink) Ghia Svendsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Kan 1 eller anden fortælle hvorfor disse skiver har den form som de har. Den ene kant er helt lige, men modsatte kant runder en smule?
Har målt de gamle fra KGén, og hullet sidder en smule forskudt i forhold til center, og det gælder ca. for halvdelen er forskudt til den ene side og den anden halvdel til den anden side? Ligesom der er højre og venstre? eller er det bare en tilfældighed?
Ville gerne vide hvorfor, da der skal fremstilles nye i rustfast materiale.
Takker lars

img_0561.jpg

-------------------------------------------
70´ Ghia Cabrio under opbygning, første luftkølede :-)
larssvendsen67@gmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg tror det er lidt tilfældigt og uden betydning.
Prøv se dem her :
http://www.volksbolts.com/bugkits/1-1-1.htm

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Ghia Svendsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak John, de er også fine fra volksbolts, men det er prisen også, vil selv lave et simpelt presseværktøj, og har rimelig adgang til materialet, men ville lige være sikker på udformningen..

Lars

-------------------------------------------
70´ Ghia Cabrio under opbygning, første luftkølede :-)
larssvendsen67@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

de kaldes cowbayhatte netop pga formen - jeg kan huske forkert - men mener da at dem med den ene retside er de indvendige , dvs de 4 stk der sidder oppefra og ned i kabinen, men jeg kan da huske forkert.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) fvee Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Varmekanalen og bunden er jo ikke lige derfor.

(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg er heller ikke helt med. Synes den er lige på min
(Arkiv foto) som min

image.jpg
image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) fvee Member
Skrev for 10 years siden | | | |

NÅ skruer du ikke dem alle i?

(permalink) Dillen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Man må vel kunne finde ud af, om de har
forskellige reservedelsnumre ?

Martin

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg tror John har ret. Men det er et underligt tilfælde.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Ghia Svendsen .ku godt bruge et sæt hvis du laver ekstre sæt.send en mail.,mvh poul

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Når jeg før i tiden gik en tur ved en ophugger, samlede jeg altid de fire plader sammen der sad inde i bilerne.
Der er ikke forskel på dem og dem ude under bunden.
Pas på med at købe alt muligt i rustfrit. Det kan gå på karrosseriet og her under bunden. Men på motor og bremser er det for farligt. Min erfaring er at det falder af igen. Fordi en rustfri bolt ikke strækker sig på samme måde som en almindelig bolt, tror jeg. Også ved temperatursvingninger på kold/varm motor.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Ghia Svendsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er helt korrekt at rustfri ikke arbejder som jern, og har tendens til at revne ved temperatur svingninger, så det går fint til under bunden som Frank skriver. Udfra jeres svar vælger jeg den besværlige løsning, og laver dem helt som originalt i cowboy hat form, dog med hul i center :-)
Måske kan der blive tale om en lille serieproduktion, men det kommer an på hvad de kan laves til, så vender lige tilbage når værktøjet er lavet.

-------------------------------------------
70´ Ghia Cabrio under opbygning, første luftkølede :-)
larssvendsen67@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Lad nu være med at lave dem for tynde ligesom de uoriginale man kan købe.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Ghia Svendsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det bliver aisi 304 i 3mm.

-------------------------------------------
70´ Ghia Cabrio under opbygning, første luftkølede :-)
larssvendsen67@gmail.com
(permalink) staer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg vil gerne skrives op til evt. senere køb. Hilsen Claus

(permalink) Ghia Svendsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er noteret :-)

-------------------------------------------
70´ Ghia Cabrio under opbygning, første luftkølede :-)
larssvendsen67@gmail.com

Reply

You must log in to post.