Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  type 4 krumtap spørgsmål

Tags:
No tags yet.

(permalink) Hagen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hejsa

Jeg har 66 mm type 4 krumtap. Den kommer fra type 4 industri motor med meget få timer på uret. Men krumtappen er blå omkring plejstængerne, er det en del af hærdningen eller har den kørt uden olietryk og så blevet varm ??

Nogen meninger??

wp_20140315_001.jpg
wp_20140315_002.jpg

-------------------------------------------
1963 type 1
hagencopenhagen@Gmail.Com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvis den har kørt så varm at den er blevet blå, ville der så ikke normalvis være meget tydelige slidspor på sølerne og lejer. Der skal jo en del friktion til for at skabe så meget varme.
?
Jeg vil da gætte på at det bare er sådan?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er helt normalt på en ny krumtap.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.