Uanset om varer er købt i rusland, tjekiet, tyrkiet eller som her i USA, ja så skal de da bare sende en ny U/B... Det kan ikke være LAS´s problem at de ikke kontrollere fejl på deres produkter inden de bliver pakket ned til kunder..
Deres svar omkring at det nok skal holde, kan bare ikke retfærdiggøre en smadret motor eller andet "HVIS" den ikke lige holdt alligevel som de skrev, hvad gør man så med en helt defekt motor.. samtidig er det også et service spørgsmål.
Hvis firmaet er så stort og seriøst så havde de ALDRIG svaret "det skal nok holde", så havde de bare sendt en ny, og så fået den anden retur..
Det kan jo ikke være rigtig at man skal stoppe med at handle hos Amerikanske forhandlere fordi man lige pludselig ikke kan få en varer sendt retur, enten fordi den har været pakket ud eller andet..
Hvad skal store koncerner gøre når de køber varer i udlandet og et sending har en defekt, jeg tror ikke de bare siger nå fuck den palle kaffe maskiner, vi bestiller sgu bare en ny..
Ej det er helt klar mail vejen, selvom den godt være blive lang..
Til din kommentar Boxer med at kigge efter, så er det jo også en smule svært at kigge ting efter når man ikke kan stå med dem i hånden.. :)
Hvis det var det du mente.
NÅ LAS på med vanten og få skrevet den mail, jeg er helt sikker på at de ikke vil have et dårligt service niveau på diverse sider spredt som ringe i vandet..