Jeg har lige opdaget at jeg heller ikke kan mms' længere med mit Telia abonnement, så måske det er der fejlen ligger. Kan I ikke lige skrive teleselskab på hvis I tester - kunne være rart at finde den røde tråd... ;-)
Update: Nå det virker fint fra PC... :-|
PS: Billedet er sakset fra nettet, nogen der kender ejeren? Den er sindssyg fed :-)
Det intet med hvilket selskab man har!.
Jeg kan feks ligge foto´s op i andres tråde, men kan ikke i egne tråde&salgsannoncer!.
har lige prøvet fra min com. der virker det heller ikke.
Det virkede i første forsøg... ;-)
Testhestmedvestpruhest :-)
Kunne så hellere ikke :-(
Prøvede og ligge 3 op, men den lagde kun det midterste ind...
Og kan så igen ikke ligge flere ind, det fandme underligt..
Irriterende at det ikke bliver rettet.
.
Test
Så hænger jeg på den , er der nogen der har en ide om årsagen til at jeg ikke kan upload billeder når jeg før har kunnet,selv billeder jeg har Uploadet tidligere kan nu ikke komme op. den skriver godt nok at den uploader til 100 % men det kommer ikke op ?????
Kalle
hvis det fra tlf. så tag et sreenshot og opload det billed.
Nej Brian det er fra min pc. den gør alt det den normal skal gøre ved oploadning men billede bliver ikke synligt på vw nettet
Kalle
Du kan nok lige så godt lade være at spørge til det. . Dem der står for vwnettet er tilsyneladende fuldstændig ligeglade. .
Jeg og MANGE andre har nævnt dette problem, for flere måneder siden, men der kommer igen forklaring, og defekten er stadig ikke rettet.