Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".
23:22 Rotaxmeincke: cles1

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  FB afvandring... hvor slemt står det til?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Scharling Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Der var nu lidt feder... dengang. :-) sikke en masse man kunne på siden :-)
http://web.archive.org/web/20041011064438/www.gearheads.dk/nuke/

Ps. jeg kan stadig ikke uploade billeder :-(

-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg melder mig gerne til at forsøge at håndhæve de regler, som der nu engang er skrevet.

Har brede skuldre i kan hænge Jer på hvis I synes jeg er lidt for grov :-)

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Bare gi den gas Mads ;-) he he så plat er jeg.

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg har diskuteret med hmc om alt de ting der bliver sat tilsalg og må sige at han havde og har ret. Der er for meget "lort" der bliver sat til salg

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) henrik Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg syntes godt om vwnettet, og har brugt det meget til at få hjælp/Info, har også brugt junkyard til salg, men kan godt undvære den del så vi slipper for alt det kræmmermarkeds/loppemarkeds salg i den rubrik, der kan folk vel bare bruge bilgalleri dba veteranposten og lign.

Følger stadigvæk med på siden selv "den gule" er i eksil og strandet pga manglende job pt

Ses den 2nov til indendørs luftkølet marked

See you all and keep aircooled

Ps kan godt uploade billeder fra iPhone (billed 1 er af drømme boblen og billed 2 min egen som jeg kun kan uploade 1 billed af????)

image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
an gang bobbel altid (uanset stand) bobbel
(permalink) 1961 ragtop Member
Skrev for 9 years siden | | | |

God ide bare at slette JUNKYARD

Så er vi ude over det problem , med cykler ,retrobus kaffemaskine og andet lort

-------------------------------------------
NEMESIS

Henv på 4093l4 fire otte
(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg kigger aldrig i Junkyard, så ikke noget problem for mig.

Kom til at tænke på at på Earlybay.com er det slet ikke muligt at indsætte billeder.
Der smider du dem bare i Photobucket osv og referer til dem..
Det kan alle da bare gøre på vw nettet, hvis de ikke vil bruge pc og programmer som 'Resize Picture' m.v
Ingen af min billeder er over 400kb, når jeg publicerer dem..såvidt jeg husker.

R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 9 years siden | | | |

det kan man allerede Ronnie, men det er ikke så optimalt i alle henseender... men det virker da

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Tylleren1985 Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hvad med og spørge de folk der driver vagcars.dk om de vil udvide med en luftkølet afdeling? Deres forum kører super og de har mange gode admins som forstår og håndhæve de regler der nu engang er blevet? E n bonus kunne jo være nogle af ders knap 18000 brugere kunne få interessen for de luftkølede?

-------------------------------------------
29261985
(permalink) Morten Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Var der ikke engang et live feed/cam fra en garage/værksted på forsiden? Det var lidt sjovt for vwnettet. Melder gerne mit værksted til. Så er der ingen, som for dårlig samvittighed over ikke at lave noget :-D

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-21244.htm]
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tror ikke jeg forstår hvorfor det er et problem at have en "junkyard"? Man kan vel bare undlade at læse de opslag som kommer der...

(permalink) ph Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Kan man få et link til fb hvor i så mødes

(permalink) Nuller Member
Skrev for 9 years siden | | | |

kan godt forstå frustrationerne omkring siden her efterhånden....jeg er selv en af dem der stort set ikke logger ind mere...jeg gider ikke glo på ligegyldige posts på skrammel (junkyard) eller tilsvininger/meget grov tone folk imellem..det kan jeg til hver en tid få via skolen el. børnenes børnehave hehe
og ja jeg er da meldt til FB versionen af vwnettet,men bruger den faktisk ikke...bryder mig i bund og grund ikke om at FB har så frie tøjler mht. brugen af ens data,men kan sgu godt forstå udvandringen til FB..det kan vi et eller andet sted takke de udviklingsforskrækkede for...(vræl vræl..ja tiden står bare ik stille længere)og den der har magten over vwnettet for,det er sgu for passivt,og super egoistisk syns jeg...

vwnettet mangler bare en aktiv chat i stedet for at folk skal konversere unødigt gennen en evt. salgstråd..det er bare en nødvendig del af en så omfangsrig hobbyside som vwnettet efter min mening.

det ville også hjælpe at gamle salgs indlæg blev slettet efter 6mdr.?..hva pokker skal de være der for??...folk fjerner jo fornuftigt nok prisen på grisen efter endt handel:-)..det er jo bare fyld på siden og slet ikke relevant længere!
og søger man endeligt på noget kommer gamle salgstråde op fra dengang twintowers stadig stod..det er bare spild af tid og skulle finde ud af hvilke der er nye og hvilke der er gamle..det er en ommer.

den der Junkyard forum..helt ærligt drop den dog!...brug dba eller G&G til det i stedet,eller hvis man havde en aktiv chat funktion brugerne i mellem,kunne byttehandler/salg af sådanne klares gennem der..og vwnettet slipper for alt det ligegyldige (i forhold til hva siden her handler om) bras!
Anden løsning er at man ændrede Junkyard til Værktøj&Værksteds udstyr....se det er da relevant for os der roder med luftkølet!...
En ting er sikkert..så længe den der sidder med magten til at kunne forny/forbedre vwnettet ik vil/gider/orker at få opdateret siden...så længe vil folk søge andre steder hen for at få,de efterhånden basale funktioner man har brug for.....

-------------------------------------------
mobil tlf:42943484
mail:flumguffer@gmail.com
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ved godt der er en masse her på siden der mangler, men synes faktiskt det der mangler mest er respekt omkring det der er her nu.
- Brug det nu rigtig.
- Læs hvad man må og ikke må
- Hold en god tone, vi skal være her alle sammen
- Gider man ikke the junkyard, så lad være med at læse den og lad den ikke blive en undskylning for alt det dårlige.
- vær glad for det der endnu er gratis

Ja der mangler lidt hist og pist, men det vigtigste er vel en simpel side der holder os alle luftkølet tosser sammen. Med vigtigst indhold så som træf og teknik.
Salgsiden her er vel ok,dog igen med mangler ellers brug de andre alternativer til at sælge fra DBA og GogG osv.
Det koster penge at udvikle og drifte siden, så måske et lille gebyr årligt?
Jeg har selv siden
http://www.aircooled.dk
Som er en gratis side med kun salg af biler og stumper til luftkølede biler.
Brug den som alternativt til at sælge her og måske primært bruge vwnettet til teknik og træf info.
Just my 10c

-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) brianbhansen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

https://m.facebook.com/groups/218587888166064?ref=bookmark

https://m.facebook.com/groups/342631032552512?ref=bookmark

-------------------------------------------
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg er enig med Frosty..

Fordelen ved VWnettet er helt klart at det er en lukket skare som man så kommer til at kende over tid.

Jeg er med i en masse FB grupper - med mindst ligeså så mange ligegyldige indlæg.

Jeg synes faktisk at dette forum har en vis charme - lidt old school som de biler vi elsker at rode med og køre i..

(permalink) martin Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hvis nu bare for faen det med at uploade billeder virkede, så er alt andet ok..
Men hvis man skal sidde og kæmpe med at lægge billeder i, falder det til jorden.
Jeg har lavet mindst 3o forskellige costum løsninger over det sidste halve år, men jeg har ikke vist det her på siden, da upload ikke virker. Det er da helt tåbeligt at denne fejl ikke bliver løst, det må da være 1 time arbejde, for en computer nørd..
Admin er et fjols.

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) tnt Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Fatter ikke hvad i vil med facebook. Det er jo slet ikke det samme. Det er jo ikke emne opdelt eller noget???
Meget enkelt, vwnettet skal bare have fixet 3 ting:
- Privat beskeder
- Opload af billede (eller tapatalk)
-Telefon app'en tapatalk skal den kobles på, det er super fedt at bruge på fx earlybay.com - og det er rent faktisk sådan man kan ligge billeder på earlybay.com via tapatalk og dermed altså direkte fra sin telefon - der kan man nemlig ikke ligge billeder op ellers (jo via photobucket og lign)
Hvad med at høre adm om ikke han vil slippe roret?
Hvad skal der til for at bruge tapatalk? - hvis det koster, så lad os høre sponsorene, samt donationer, jeg starter gerne med at smide i puljen, da jeg jo får det igen 30 når jeg skal sælge noget....
Herunder et billede fra tapatalk, ligesom på nette, forskellige katagorier osv.... Superfedt....!!!
Og så prøver jeg lige uden at det er på hovedet

image.jpg
image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
Hilsen

tnt
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ikke at kunne uploade billeder er et væsenligt problem. Jeg har selv svært ved og kun hver 4-5 billed lykkes det med og kun 2-3 stykker så er festen slut.
Det med junkyard kunne løses med at det der kom til salg ikke kom op i toppen og de billeder af ting heller ikke blev vist oppe. Sådan at det ikke fylder som det første man ser og sådan at man aktivt skal ned på siden og kigge i den...

Det er det som irritere mig mest. Samt den noget dårlige tone som der kan være her. Det er især over for nye som spørger ind til ting, som er de mest basale ting for os som har rodet lidt med de luftkølet.

Kunne er samarbejde/samlægning med T3 være en mulighed? De er jo næsten en del af gamet og er jo også præsenteret ved bla 1 maj træf mm.. De er også få efterhånden og jeg tror at vi kunne drage nytte af hinanden...
Men det var nu også mere et spørgsmål..

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 9 years siden | | | |

Til dem, som ikke ved det, så har vwnettets admins INGEN indflydelse på og får INGEN informationer om vwnettets tekniske drift - overhovedet. Vi kan flytte, slette eller lukke tråd/indlæg og blokere bruger m.m., dvs vi kan tage affære i den daglige drift - det er det.
Sidens ejer og vwnettets teknisk support er helt sikker klar over og har været det længe, at der er fejl på siden, især problemerne omkring upload af billeder.
Om eller hvornår der bliver taget hånd om problemerne, er der ingen der ved, bortset fra ejeren/teknisk support. Om det tager en time, at løse problemerne eller om det kræver en stor omstrukturering af siden, er ren spekulation. Der er ingen der ved det, bortset fra ovenfor nævnte.

At finde på finurlige løsninger er en ting, at holde en god tone i det offentlige rum åbenbart en helt anden...
Men der arbejdes på, at få upassende og "fjendelige" indlæg slettet og at få etableret et rart klima på siden.

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) martin Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Man bliver bare frustreret over, at siden kører så dårligt. Vwnettet har været noget jeg holder meget af, og jeg var inde på siden mange gange om dagen, og jeg så frem til at vise de forskellige projekter frem, som jeg går og sysler med.
Jeg holder normalvis en go tone. Men hvor er det bare irriterende at se, at siden er ved at dø.

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 9 years siden | | | |

vwoderwat: Det er så rart at se du trods har mulighed for at slette lidt i de "ulovlige" indlæg og måske sørge for dem med dårlig tone falder lidt til ro :-)

Men hvad skete der med Dan som ydede en del teknisk bistand i at få tingene til at fungere ?

Måske han kunne klare det med billederne som uden tvivl er det som pisser folk allermest af !

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
(permalink) jens vejen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Vi er stolte over at vores VW er udødelig og det er på grund af vores sammen hold. så er det ikke om at holde sammen om denne fantastiske side og vise fb at vwnettet er udødelig som de biler vi holder så meget af.

-------------------------------------------
Vw 1200 jeans. WHY WEAR JEANS WHEN YOU CAN DRIVE THEM.:)
VWKLUB NORD. Tlf. 42334216
(permalink) Lars K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tror da de fleste er enige i at det bedste ville være og kunne blive i dette forum, men når det kører som det gør lige pt, er det vel ikke og for tænke folk i at de søger mod noget der er bedre.
Og der er jo en grund til vores biler er udødelige, og det er jo de bliver vedligeholdt, det kan man vel næppe sige om forummet her. ;-)

-------------------------------------------
Lars.k@kristensen.mail.dk
Tlf. 50551710
(permalink) jango Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tjae jeg logger jævnligt på, bare for at se hvad der rører sig. og har ikke de store problemer med siden. Betaler da gerne et lille kontingent for at få siden til at køre hvis der er behov for det.
Hvad skete der for VWmorten der håndterede siden?, kan huske han slog sine folder sammen med VW bugservice.

vh
Jan

-------------------------------------------
VW181 - "Hitlerpotten"

Reply »

You must log in to post.