Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".
23:22 Rotaxmeincke: cles1

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  FB afvandring... hvor slemt står det til?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Guldklumpen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Nu skal vi heller ikke gøre det værre end det er ...
Personligt er jeg vild med at man kan lave en handel med folk uden at tænke videre over svindel eller lig.n. .. Jeg blev enig med en om en handel og overfører straks i håb om varerne blev sendt , det gjorde de .
Jeg lagde nogle dele ud i indkørslen som en ville komme og se imens jeg var på job og sagde at hvis det var noget for ham , så kunne han bare smide penge i postkassen , det gjorde han ..
Jeg har en bus holdene som er solgt og betalt , der blev også overført til mig uddn videre mistro .

I en verden fuld af fup og bedrag , så er jeg fan af sammenholdet og loyaliteten herinde !

-------------------------------------------
Baelledk@hotmail.com
(permalink) henrik Member
Skrev for 9 years siden | | | |

uden at det er FB dether så vil jeg gerne "like" Guldklumpens kommentar

-------------------------------------------
an gang bobbel altid (uanset stand) bobbel
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Synes også det samme som Guldklumpen + noget mere + noget andet.... ;-)

(permalink) Brian S Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg er også helt klart tilhænger af vwnettet frem for Facebook. Jeg synes altid hjælpen er lige om hjørnet her inde, hvis man søger svar til en opgave. Søg i forum er også en lækker ting som Facebook ikke har. Og så har jeg samme oplevelse som Guldklumpen, at man kan handle trygt her inde og har tillid til folk, selvom man aldrig har mødes :-)

-------------------------------------------
VW Type 1 årg. 1963
mobil 22867994
Hobro
(permalink) Jema Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg er en af dem der helst bruger VW nettet til det der omhandler min luftkølede vidundermaskine.
Men er lidt stille om mig grundet bytte til luftkølet t3 bus og huskøb og flytning.
Køb og salg via facebook lader jeg konen om.
Chancen for at blive taget ved båthornet er også mindre her, da flere af os enten er i klub sammen, eller ofte render på hinanden til diverse arrangementer.

-------------------------------------------
Jesper
1302 '71
motorboellen(a)hotmaildotcom
(permalink) John Pedersen Skagen Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Jeg bruger også helst vwnettet - men måske mest fordi "det har jeg altid gjort og sådan er det" for jeg syntes ikke det har hvad det havde engang.
Jeg gider ikke remse fejl og mangler op - det er gjort op til flere gange i denne tråd. Men jeg er ved at blive træt af at lave projekttråde da interessen glimrer ved sit fravær.
Men det bliver ikke på facebook jeg kommer til at vise hvad jeg laver.

/John

-------------------------------------------
fem og tyve 709453
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 8 years siden | | | |

facebook drukner jo i mængden - når et indlæg er to dage gammelt er nyhedsværdien jo død..

facebook er fint til nogen ting - men det er noget pis til andet..

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Lars Lohse Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Er her stadig, er ik til fb.

Keep it going :-)

Mvh Lars

-------------------------------------------
22. 30. 51. 16 ( tidligere bumle )
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Har både fb og vwnettet. det der er problemet her er det kikser med foto for nogle.foto virker for mig men det er nok fordi at jeg har gammel pc og kamera.

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Ja, VW skal squ bestå !

Sker der meget på Facebooks vw hjørne ? ..har aldrig været der

Jeg skal selv prøve at poste flere tråde her.. har ikke haft tid til VW et godt stykke tid.

R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) tikum Member
Skrev for 8 years siden | | | |

vil det sige der er stemning for et nyt forum hvor billede post virker for alle, jeg tænker noget som http://boxerville.se/forum/index.php

jeg vil gerne smide et op på mit webhotel, det webhotel går aldrig ned og virker bare.

-------------------------------------------
"Owning a Volkswagen is like being in love"
tikum@tikum.dk
(permalink) HNC Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Der er stemning for at føre DETTE forum videre, ja! - ikke at starte et andet alternativ. Det er prøvet indtil flere gange uden held, og bliver nok aldrig en succes.

Vi skal have rettighedshaveren til VWnettet i tale og få:

1) Revitaliseret det eksisterende forum, så det igen bliver et levende og dynamisk sted, hvor de forventelige funktioner virker!

2) Sikre et generationsskifte, til nogen der kan og vil drive et sådant forum.

Jeg tror stadig på at forum konceptet kan tilbyde noget mere dybde end f.eks en flygtig "opslagstavle" som FB, Instagram eller hvad der nu måttet være dukket op af nyt, i løbet af natten

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) tikum Member
Skrev for 8 years siden | | | |

ja det er prøvet før og det gik ikke, efter flere år med en rigtig dårlig side må folk da snart forstå der intet sker her, så skal vwnettet leve/overleve skal der et nyt forum til.

hvis side ejeren ikke har fattet hvad der er blevet snakket om de sidste mange år er der vel intet at gøre !!! sorry for det sure opstød men det jo helt ude i hampen det her.

-------------------------------------------
"Owning a Volkswagen is like being in love"
tikum@tikum.dk
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Vi kører i gamle biler...

Så skal vi vel også have en gammel hjemmeside ik ? :-)

Men bortset fra det, så er Facebook vel bare at betragte, som et fornuftigt supplement til dette.

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00

Reply

You must log in to post.