Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  FB afvandring... hvor slemt står det til?

Tags:
No tags yet.

(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 9 years siden | | | |

Udviklingen er naturligvis ikke fb´s skyld, og det er heller ikke kun fb folk flytter hen til.
De fleste er vel på forskellige udenlandske fora også. Også har de fleste nok fundet venner og bekendte igennem deres hobby, som man så kontakter direkte. Også er det nemt at handle med delepusher - både private og professionelle - på verdens plan. Men sådan har det været i lang tid.
Men der er markant, at interessen for vwnettet er begyndt at dale. Er der så bare ikke bruge for det på samme måde længere? Folk har åbenbart fundet andre moder, at få svar på deres spørgsmål, at dele deres erfaringer, at hygge sig med ligesindede og at købe/sælge vw relaterede ting m.m..
Og har man brug for at læse om spændende projekter, så er der boxerville og samba... Sammentidlig er det trættende at se al de irrelevante indlæg og at bøvle med tekniske problemer på siden. Er det der vi er henne?

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) VagHenrik Ringsted. Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Er bange for at stikket blev trukket for en del år siden. Og nu er backup batterierne tomme.

-------------------------------------------
pladearbejde udføres.
http://www.pladewerket.dk
info@pladewerket.dk 40426069
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Wob hvad har det med sagen og gøre??

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Wob nu er det vwoderwat der har starte tråden. Så har du ikke noget og byde ind med, så lad vær med og skriv..

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Der er ingen tvivl om at de forskellige arter af tekniske problemer har været med til at sætte glæden på lavpunktet for mange. For det burde være et problem, som dem med forstand på det, burde kunne løse uden de store problemer.
Men så er vi tilbage til det faktum at VW Morten måske sidder lidt for hårdt på nøglerne til serverne og ikke vil lade andre få adgang til "guldet" og rette op på problemet.

Er der nogen her som taler privat med Morten som måske kunne tage en snak med ham ?

Udover det mangler vi at nogen tager fat og starter med at håndhæve de regler, som danner grundlaget for vwnettet = sletter de indlæg som ikke hører til her.

Og her tænker jeg også på person relaterede irritations hetz, som det jeg kan se op over mit indlæg ! :-)

Så WOB & Franke...Get a room....

Måske også folk kunne tage sig selv i nakken hvis man har indlæg på flere sider og huske at skrive på første side hvad der er solgt, som også Niels nævnte. Der skal ikke så meget til for at det hele bliver lidt federe igen !

Så come on Guys - Tag Jer lidt sammen og hjælp hinanden med at få tingene til at blive bedre igen :-)

Det ville jo være ærgeligt at en kæmpe database af viden falder fra hinanden :-)

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
(permalink) WOB Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Kenneth
Han skriver om min annonce...

-------------------------------------------
German junkies
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Wob han skriver om vwnettet og hvorfor folk hopper over på fb. Og siger sig mening om ting der bliver solgt her inden som ikke har noget med luftkølet biler og gøre. Det er sku fint nok at du skriver din mening, men de to ting du har skrevet er jo bare gylle. Det er så min mening. Syns annonce om din gamle polo er ok fordi det er en fin lille bil,men du prøver og sælge en del som ikke har med luftkølet og gøre..

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så ruller hele møllen igen. Læses hele tråden giver svaret på første indlæg næsten sig selv :-)

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) WOB Member
Skrev for 9 years siden | | | |

folk bestemmer jo selv om de vil Bruge FB, Twitter og andre sociale medier
Mærkeligt at han starter sådan en diskussions emne op i forummet...

-------------------------------------------
German junkies
(permalink) Lars K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ja og på FB kan man jo bare blokere de brugere man ikke gider og se indlæg fra ;-)

-------------------------------------------
Lars.k@kristensen.mail.dk
Tlf. 50551710
(permalink) WOB Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ja Præcis

-------------------------------------------
German junkies
(permalink) Tømrer.DK Member
Skrev for 9 years siden | | | |

vwnettet er håbløs bagud, denne hjemmeside sidder fast i 90erne... det er så syndt hvis vwnettet lukker da der er mange gode ting i dens database men søgemaskinen virker jo så dårligt at den kommer frem med indlæg som er 5-7 år gamle først og ikke de sidste nye indlæg.... jeg har læst der er flere som har snakket med morten om de gerne vil købe hans domain men han vil ikke sælge.. og der er flere som har prøvet og åbne flere hjemmesider uden held da folk ikke vil væk fra denne side.... jeg synes morten skulle opgive denne side til flok som vil kører den videre i den rigtige vwnettet stil...

-------------------------------------------
Michael Tomrer@live.dk
(permalink) Bilberg Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Siden ødelægger jo sig selv når man ikke kan uploade billeder samt sende PM osv.
Jeg orker ihvertfald ikke og oprette en projekt tråd her, selv om Jeg er i gang med en type 1 (hele turen)
Men det som virkeligt er surt, er at al den gode gamle viden og nørderne ikke hænger ud mere her.

(permalink) visti Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Vwnettet er cool, lad det nu blive vinter så sker der noget i garagerne igen. Alle de store projekter er enten færdige eller i stilstand (y)

Jeg siger ihvertfald go for it! Og facebook er bare en dille lige som i sagde om internettet ;)

Hah før visti´s tidsregning

-------------------------------------------
Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
(permalink) vw-lammert Member
Skrev for 9 years siden | | | |

de folk jeg har snakket med som ikke bruger vwnettet mere, sige at det er tonen der ofte er herinde de ikke bryder sig om og kan ofte godt følge dem. det er synd at der bliver ødelagt så mange tråde med folk der diskutere i dem.

vh kasper

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Prøv nu at se på boxerville engang. De har fattet det... God tone, ingen junkyard og vw relaterede ting. Og der er også T3er med, men ikke noget andet skrammel... Godt koncept som jeg nyder meget istedet for den børnehave som det nogen gange ender med her.

Men som skrevet før i denne tråd. Hvis siden dør så ses vi kun til 1 maj da jeg aldrig kommer på FB..... Ha simpelthen ikke lysten og tiden...

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Holm´s Garage Member
Skrev for 9 years siden | | | |

VW nettet fejler ikke noget, det er dens bruger der er noget galt med. Op stop nu det her bræk inden Morten gør det for jer.

-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) Kenneth l Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Aarrgg det er ikke alle der kan ligge billede ind Holm. Måske fejler vwnettet ikke noget, men kunne måske godt bruge en opdatering. Personligt syns jeg det er super fedt at en newbie som mig kan komme med nogen spørsmål og folk som farmer eller kew kan og gider og bruge deres tid på og forklare det til mig. Så jeg er her for at blive

-------------------------------------------
Vw 113 deluxe fra 1967
(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så længe at der ikke kommer respons fra dem som ejer sitet og eller dem som skal vedligeholde det , ja.... så kan vi sidde her og diskutere om hvad der må være eller ikke , til vi bliver gråhåret...........mnnn, nå jeg er gråhåret :) ......så behøver jeg ikke være nervøs ;)...

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

vwnettet virker som det har gjort de sidste par år. det med billeder er som det bør være, nemlig så man begrænser billed størrelse.

1557206_10152390106503960_8665971003901744304_o.jpg

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) Rasser Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Vi skriver 2014, så et forum der selv downsizer billeder er på ingen måde for meget forlangt - uanset størrelsen på det billede man uploader. Det er vel problemet med billedupload, der er det store problem for vwnettet pt.?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Rasser: Enig - Det er bestemt noget som har sat gang i suppedasen (igen)

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg var selv i perioder ret aktiv på vwnettet. Samtidig havde jeg en blog som jeg drev forholdsvis intenst. Nogenlunde samtidig forsvandt alt feedback på begge medier. Den feedback der var begrænsede sig til "fed bil" eller "synd med de fælge". Ingen gider at skrive ud i det blå og jeg fandt facebook, hvor du kan tagge relevante folk i billeder, indlæg osv. Jeg har set andre fora, hvor de har fulgt udviklingen med "like buttons" osv. De har klaret sig bedre end VWnettet. Pushmeddelelser til folks mobiltelefoner har gjort at man ikke behøver at starte dagen med "mon der er sket noget på vwnettet".

...og så savner jeg Munkens høje lixtal. (det opdager Munken formentlig aldrig fordi han ikke aner at jeg skriver hans nick her)

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Gustav rammer mere rent det jeg forsøger at sige.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) HNC Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ja, det er desværre en lidt trist udvikling, især for os der ikke er, eller har tænkt sig at komme på FB. Men der skal vel det til, at dem i maskinrummet enten smøger ærmerne op, eller lader siden gå videre til dem der har lysten til at gøre det, der skal til for at skidtet virker.

Måske tiden er moden til at lukke ned en måned eller to, så abstinenserne bliver tilstrækkeligt store til at man vender tilbage med fornyet appetit - og helst med en sober tone og interesse i andet end en udvidet DBA til salg af skidt og møg.

Den efterhånden totale mangel på moderatorer gør det heller ikke bedre - jeg forstår udmærket at I har givet op, jer der har taget tjansen gennem tiden, men en hård og kærlig hånd er sgu savnet ;-)

Men sidens manglende funktioner hjælper nu heller ikke på lysten - få det nu fixet!

Sidst, men ikke mindst, ville det være rart med muligheden for at udelukke enkelte personager i kortere eller længere tid! Der er nogle, for hvem personhetz og tilsvining af hinanden, er eneste virke på her siden... det bidrager i ustyrlig grad til at fremme "børnehave" oplevelsen, og det er ikke en skid konstruktivt!

Personligt ville jeg nødig undvære VWNettet, der trods alt har været en tro følgesvend i mere end ti år - og et helt unikt samlingssted for vores fælles interesse :-)

Henrik

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk

Reply »

You must log in to post.