men jeg kan ikke finde ud af at få billederne ind ,er der nogle der kan hjælpe
Tryk på knappen Upload
Prøv med et billed ad gangen..
så lykkes det
Den ska nok blive moderne igen :) total firser
har du undersøgt om den kan indregistreres/godkendes inden du købte den ??? check det lige inden du går igang med renoveringen... Korrekt den har kunnet - men kan den stadig i det hersens år 2015 ?
Hvis der er danske papirer osv. så burde den vel nok kunne indskrives igen...
hvorfor skulle der være forskel på om den er dansk eller udenlandsk ?
det er jo ikke afgiften men godkendelsen der gør den lovlig.
jeg kan ikke se om den har dk plader på nu...
men måske ejern skal undersøge det selv.... måske der er et hul et sted.
jeg siger det kun fordi det burde måske ha været undersøgt inden et køb..
personligt ville jeg ikke turde binde en eneste dansk kr i et uopkortet danskt projekt uden tag af nogen art i dag hvis der ikke allerede var danske godkendte nummerplader skruet fast på bilen, og det siger jeg ikke ud fra personlige erfaringer , men ud fra alt jeg har læst om roadsterer herinde, så det er information der er frit tilgængeligt for alle helt uden tys tys...
Tror sku Ib har lidt ret, det ligesom med de lange buggyer og 10" fælge bag på buggy
Hvis den har cab vanger så er det ikke noget at få den godkendt..
også i 2015 ?
ikke noget problem i gamle dage - men nu ???
tænker dine oplysninger er lidt forældede Henrik - men er ikke sikker...
hej alle den kan godt indr,men det men der er lidt der skal laves lidt om .
men det er små ting det er til at overskuge ,jeg har lige kigget den efter i dag ingen rust og den har stået tørt og godt i 3 år .
men når man køber en er der altid 2 ,jeg sætter lige nogle flere billerder på
ved der er flere derude der godt kunne tænke sig at vide hvordan man får den godkendt på en måde der er brugbar for alle - så når du når dertil må du gerne skrive lidt om det.
Skal jeg gerne gøre
den lyserøde er en roadster - den blå er en cabriolet - hvorfor er der billede af begge modeller ? har du begge to ?
ja jeg købte dem samlet,men der er meget arbejde på den blå, og jeg leder lige nu efter et godt sted hvor jeg kan have dem begge to,det kripler lidt i fingerne for at komme i gang
den blå er jo en org fabriksbil - den ville jeg ligge mine kræfter i hvis det var mine biler.
der er med 110% sikkerhed ikke noget bøvl med nogen godkendelser overhovedet..
jeg ville også 100 procent gå efter 1303 cabriolet. ryk det 80'er gejl af den, og du kan lave en fin cabriolet. Sælg roadsteren videre evt til udlandet.
Hvis roadsteren tidligere er godkendt i danmark med ombygning på registeringsatesten er der vel ikke et problem
Præcis...
Jeg ville gå efter Roadsteren som første prioritet....
Har lige været med til at få en synet. Det er ikke lige helt til. Vi skulle bruge godkendelse fra det firma som havde fremstillet "toppen" og der skulle være brugt cabriolet vanger i bunden. Et satans hyr med alle de papirer der skulle fremskaffes.
dejligt at det kunne lade sig gøre,men der ikke nogle der har lovet at det skulle blive let.
men det må jo bare tage den tid det tager,men så kan jeg jo ligge min energi i den blå.
så jeg kommer ikke til at kede mig.
You must log in to post.