Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Fastgørelse af motorpap på Oval...

Tags:
No tags yet.

(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg tænker om ikke det ville være en god ide at lime motorpappet fast - men hvilken type lim skal jeg bruge?

Pfht, Henrik

(permalink) mccloud Member
Skrev for 10 years siden | | | |

god ide med at lime det fast, ellers kan det blive suget in på blæserens bagside så motoren bliver ikke kølet mere (og går i stykker) har brugt sikaflex men andet mærke duer os:-)
http://www.billigbilpleje.dk/garagen/product/karosseritaetning-sikaflex-221-sort-310-ml-4716/

(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Er der ikke de små metal splinter?? Vi har skiftet på 2 biler og det holder fint på denne måde

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960

Reply

You must log in to post.