Hvis jeg skulle smide 150 + for en bus fra eks. US. Så ville jeg ikke tøve med at købe en flybillet og checke den ud selv og samtidig få en tur ud af det...
Hvis jeg skulle smide 150 + for en bus fra eks. US. Så ville jeg ikke tøve med at købe en flybillet og checke den ud selv og samtidig få en tur ud af det...
Ja den er med alt til
ved hvor der står en 100 % rustfri bus i usa prisen 13000 us d plus fragt fra usa og fragt til havnen. plus afgift o.s.v. står uden motor.
Men 13k for et projekt ??plus fragt og told og moms og evt total opbygning det bliver hurtigt dyrt 200+++++ ved mindre den ikke skal male og ha lavet interiør. Maling koster hurtig 25-50k og interiør 20-30k osv
En 100% rustfri bus i original lak, er vist svært at toppe - lige meget hvordan lakken ser ud. Den kan ikke gemme på noget overraskelser. I min verden meget bedre end at købe en nylakeret bus, som måske kun lige har fået en hurtig byge maling inden salg. Så hvis man køber en nylakeret bus, er det altid en rigtig god ide, at bede om en detaljeret before - after fotodokumentation.
Jeg kender da en del folk, der har fået lakeret deres busser for et godt stykke under 25K. Det er så ikke med 100% top- finish i alle afdelinger, men helt sikkert en ok lakering.
Jesper, har du ikke lidt billeder af bussen?
jeg har en enkelt gang forespurgt på billeder af en nylakeret bus, hvor jeg fik tilsendt billeder af en anden bus, jeg opdagede det kun fordi jeg kender til mange årgangsdetaljer på bus - så ikke engang fotodokumentation er nødvendigvis god sikkerhed.
er man i tvivl - så lad altid tvivlen komme køber til gode...
Ha ha, der er mange fælder. Men det hjalp så alligevel, med at få valgt bussen fra. God ide at nærstudere billederne
You must log in to post.