Det lyder som en plan.
Når du så har gjort det, og og motoren faktisk kan bringe dig rundt, (jeg forstår, at du bruger den til daglig transport) så sætter du dig på den flade, og så læser du på lektien, om hvad dobbeltkarburatorer består af, hvordan de fungerer og hvordan du klargør og grundjusterer dem. Når du har læst og forstået det, SÅ har de flinke fyre bla. herinde en chance for at hjælpe dig. Det nytter ikke noget, at du spørger i flæng, når du ikke ved hvad du spør om, og ikke forstår de svar du får.
Du er lige hoppet i den klassiske "hvor svært kan det være" pøl med samlede ben. Kravl nu på land, tag en dyb indånding, og kom så op på hesten igen, denne gang med det rigtige ben forrest.
Du har jo gjort det evident, at du vil selv. Fint, men så må du lære hvordan det fungerer, ellers er det umuligt at hjælpe dig.
Hvis du bare fortsætter ud af den tangent du er på nu, er det eneste der sker, at du ender med at ødelægge den motor du lige har samlet, hvis ikke du allerede har givet den permanent skade. Men et nyt cylindersæt koster jo heller ikke ret meget, så hvad betyder det (?)
Har du styr på din tænding!? Hvis du har købt en ny 009 fordeler, så er der 70% chance for, at den avancerer helt i skoven. (No shit, det er faktisk tilfældet) Det fremmer heller ikke ekspeditionen.
Jeg skriver dette med en venlig tone, og rent faktisk for at prøve at lede dig på rette spor, og spare dig penge i den sidste ende.
"We" have been there, and "we" have done that 25 years ago. That´s why I know.
T