Jeg har prøvet at få fat i Bent i nogle uger, og det er ikke lykkes endnu.. Er firmaet lukket, eller har han bare meget travlt.
man holder ikke op med at lege fordi man bliver gammel, men bliver gammel fordi man holder op med at
Jeg har prøvet at få fat i Bent i nogle uger, og det er ikke lykkes endnu.. Er firmaet lukket, eller har han bare meget travlt.
Han har usansynligt travlt.
dejligt for ham, vi ser hvad der sker..
Har du skrevet mail til ham?
Telefon er næsten umuligt og komme igennem.
Du er ikke den eneste der ikke kan få kontakt.
Men det er jo det samme hver forår.
JEG HAR SNAKKET MED HAM I DAG KL 1030
Send manden en mail med jeres nummer så skal han nok ringe tilbage, manden modtager 200 mails og 500 opkald om dagen
Ro på :)
Han skal da have travlt, det er danmarks eneste netbutik uden en brugbar hjemmeside alle er nødt til at snakke med ham for at købe og det er umuligt at komme igennem, jeg har skrevet mail til ham, så vender han tilbage når han har tid og mulighed.
Han har været på ferie et par uger. Er på pinden igen
Lige præcis Skyggen. En brugbar hjemmeside ville spare Bent for meget "spildtid". Der er mange vw dealere herhjemme, der kunne lære noget af deres tyske kollegaer. En velfungerende (og opdateret) hjemmeside er guld værd ;-)
Jeg har handlet utallige gange hos Bent..
har ALRID haft problemer med at få fat på ham, skriver en mail og samme dag har han svaret og dagen efter modtager man pakken..
Det kunne nogle enkelte herhjemme også lærer noget af.
Der er flere herhjemme som er flere uger om at skaffe noget hjem fordi man skal bruge tid på at maile frem og tilbage og folk kun arbejder nogle dage i ugen.
En ting er Bents hjemmeside , men hellere en side som ikke er opdateret men en super service end en super hjemmeside hvor de er flere uger om at sende noget, fordi deres lager ikke passer. !!
Jeg handler mest hos Hoffmann i Tyskland, udelukkende fordi de har en yderst overskuelig, velfungerende og opdateret hjemmeside, hvor man let kan søge og finde den varer, man ønsker at købe. Varen puttes i indkøbskurven og betales via visa/master card og få dage efter har man pakken. Jeg kan nævne andre i udlandet, hvor det også fungerer 100%, f.eks. werk34, csp-shop, vwheritage, mfl.
Hvis en dansk vw dealer havde samme service (måde at drive deres forretning på)og samme udbud, så handlede jeg 100 % der. Desværre lader deres hjemmesider generelt meget tilbage at ønske, nogle mere end andre. Både mht udsolgte varer og udbuddet der er vist, samt søgefunktionen. Derfor er man ofte nødt til at ringe eller sende en mail...og så kommer flaskehalsen.
jeg bruger http://classicvwparts.dk/ fordi de har en hjemmeside der virker....ellers alle de engelske og us ...kit og buggy er jeg stoppet med for flere år siden...det funker bare ikke i en moderne verden
You must log in to post.