Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Type4 - 1800 - går magert...

Tags:
No tags yet.

(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Fik synet min T2 Doka - med Type4 - 1800 motor i - i sidste uge.

Synsmanden målte Co2 til 0,5. Det er vel i underkanten?

Hvis den skal højere op - skal der så pilles ved dyserne?

Kører med 2 Solex 32-34 karbs.

Pfht, Henrik

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hvis den kører som den skal er det fint. Nej i tomgang kan det justeres. Hvis det er under kørsel skal man ændre dyserne.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Synes egenligt den kører fint. Der er dog ikke meget træk i og den skal have lidt tid til at nærme sig de 100 km/t..

Men bilen er jo tung - og en 1800 har jo ikke så meget at gøre godt med - så det er måske meget normalt??

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det er ikke til at svare på. Hvis det er standard karb og standard motor så burde det jo passe sammen. Der kan findes Info om dysestørrelser i Type 2 rep håndbog

Hvis du er i tvivl, så kør i rullefeldt.

Der må da være nogen derovre på øen :0)


Reply

You must log in to post.