Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Type4 - 1800 - går magert...

Tags:
No tags yet.

(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Fik synet min T2 Doka - med Type4 - 1800 motor i - i sidste uge.

Synsmanden målte Co2 til 0,5. Det er vel i underkanten?

Hvis den skal højere op - skal der så pilles ved dyserne?

Kører med 2 Solex 32-34 karbs.

Pfht, Henrik

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvis den kører som den skal er det fint. Nej i tomgang kan det justeres. Hvis det er under kørsel skal man ændre dyserne.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Henrik_K Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Synes egenligt den kører fint. Der er dog ikke meget træk i og den skal have lidt tid til at nærme sig de 100 km/t..

Men bilen er jo tung - og en 1800 har jo ikke så meget at gøre godt med - så det er måske meget normalt??

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er ikke til at svare på. Hvis det er standard karb og standard motor så burde det jo passe sammen. Der kan findes Info om dysestørrelser i Type 2 rep håndbog

Hvis du er i tvivl, så kør i rullefeldt.

Der må da være nogen derovre på øen :0)


Reply

You must log in to post.