Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvilken løfter ville i vælge??

Tags:
No tags yet.

(permalink) Christian Thomsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Skal have løftere til type 4 projekt.
Hvad ville i vælge?
Scat lube a lobe eller Webcam 115g

-------------------------------------------
Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
(permalink) Hagen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det kommer jo meget an på hvilken motor du bygger... en 2,8 med 220 hk eller en 1,7 med 80 hk.

-------------------------------------------
1963 type 1
hagencopenhagen@Gmail.Com
(permalink) Boxer Service Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg ville købe Webcam løftere for 2 måneder siden i USA, men de kunne ikke levere og de vidste ikke hvornår de kom på lager igen. Kommer også lidt an på hvilket fabrikat knast du vil bruge sammen med løfterne.

/Rolf

(permalink) warp Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tool steel løftere til enhver tid. Så undgår du alle de potentielle problemer med at løfterne æder knasten osv. Desuden kan de genbruges.
Pay once, cry once.

...kører selv med dem fra Torsten Pieper hvilke vist er meget lig dem Udo Becker også sælger.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Elnef Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Warp de er jo heller ikk fejlfrie
http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,25236.0.html

(permalink) warp Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Ja løftere vil altid kunne gå i stykker, men jeg har ikke hørt om tool steel løftere som lider af samme klassiske sygdomme som f.eks. CB og andre.

Den tråd du linker til handler om CB-løftere så vidt jeg kan se og ikke tool steel?

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Elnef Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Enig den handler om CB løftere men se Richies kommentar der skriver han omkring tool steel løftere heller ikke er fejlfrie
(Hvilket jeg også selv har hørt "ude i byen")
Jeg har selv haft problemer med CB light weight løftere
Jeg ville vælge løftere samme sted som knasten kommer fra

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg ville også købe samme fabrikat som knasten. Har kørt med Scat lube a lobe på min 1910. Havde en fejl med dem som måske skyldtes for mange omdrejninger. Der hvor stødstang møder løfter, var bunden ødelagt, knust.., selve enden mod knasten fejlede ikke noget, og det ødelagte lå i løfteren. Så der var blot at tage løfter ud og skifte. Opdagede det ved at motoren var svær at tørne med hånden ved ventiljustering over et bestemt punkt. Den blev overtalt..., men så lød det ikke så godt. Derfor nærmere inspektion.

På min nuværende 2,6 er det type 1 løftere, kan ikke huske fabrikat

(permalink) Christian Thomsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Knasten er en Fat443 og jeg snakkede med dem på tlf. De har ikke selv løftere, men bruger både scat og web

-------------------------------------------
Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
(permalink) Farmer Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg har web løftere på lager, hvis det sku vær'
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hovsa

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.