Tillykke - hvad endte prisen på afgiften så på ? og er den afgiftet som camper, som veteran eller som alm personbil ? - forskellen har jo rigtig stor betydning nu om dage...
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Tillykke - hvad endte prisen på afgiften så på ? og er den afgiftet som camper, som veteran eller som alm personbil ? - forskellen har jo rigtig stor betydning nu om dage...
Ser godt ud, og ja vi må håbe den kan trække vognen op ad bakke, køre selv med camplet, og det kan godt mærkes, ses der ude,
Den endte med en samlet pris på 10510 - (reg afgift på 5610 og brændstoftillæg på 4900) - den er registreret som veteranbil.
Var lige ude og trille en tur søndag aften med campingvognen på og det gik faktisk udmærket - det er selvfølgelig ikke en raket, men synes selv det var anstændigt og ikke alt for irriterende for dem bagved :-)
Tillykke Brian!! Vi ses snart igen, giv min kusine et stort kram!! :)
Tak Mikkel - jeg giver hende lige en krammer :-) og kig forbi en dag så kan vi trille en tur i bussen.
Har lige hentet plader i dag, så nu har vejret bare at blive godt her i sommer :-)
Til efterår/vinter bestiller jeg sorte plader så de er klar til næste sæson
Hej Morten. Ku du havde interesse i at hjælpe mig med en bobbel motor der ikke kan starte. Har kørt fint men virker som om den ikke får benzin.
You must log in to post.