De her gummimanchetter, er de helt umulige og få til at lukke tæt?? Den vil nemlig gerne dryppe (meget lidt) fra den ene og har forsøgt og spænde efter.
De her gummimanchetter, er de helt umulige og få til at lukke tæt?? Den vil nemlig gerne dryppe (meget lidt) fra den ene og har forsøgt og spænde efter.
Er fikset.
Akselrør og sidedæksel rengøres for gl. olie og maling..Monteres skrå opad bagud. Manchetten samles med de små skruer og spændes, ikke så meget at samlingen åbner sig.
Akslen vandret så spændes store sp. bånd, vogn hæves så akslen falder ned og så spændes lille sp. bånd samtidig med man trykker på menchetten,når man ikke kan høre der kommer luft ud er du færdig.
John PS. man bruger IKKE flydende pakning.
Hvorfor må der ikke bruges flydende pakning. Har ellers høre fra en der er udlært hos vw at man brugte flydende pakning. Selv på orginale manchetter
Det har fabrikken aldrig sagt. Monteres den rigtig er det ikke nødvendig.
Det jeg skriver om er org. manchetter bruger man de uoriginale (forskellige KINA farver)hård gummi/plast osv.ved jeg ikke noget om de bliver nok utætte.
NÅ, jeg skriver hvad faglære Preben Oppermann sagde da jeg var på SMC serviceskolen
i 1967 og jeg har aldrig haft en utæt manchet i de 50 år jeg har rep. pendulaksler.
Men når fabrikken skriver det ja så må man vil gøre det, bare ikke mig. Nu er det jo en
OVERSAT bog SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hihi.
You must log in to post.