den gearkasse der sad org på din 59 er en splitgearkasse , dvs man skal holde 110 stille for at skifte til 1 gear - samt så larmer den - det gør den nyerer ikke - du skal skifte næsen for at din skiftestang skal gå gnidningsfrit på - og dit gearkasse ophæng skal passe på den nye gearkasse..
lejer aner jeg intet om.
olie søg på gearkasseolie herinde og læs dig frem - vwnettet er danmarks ukronede mest suveræne leksikon vist man forstår at bruge det..
det med pakningerne er lidt en håndelag - men akslerne skal blive oppe af sig selv - og ved et meget lille løs puf med en fingerspids falde ned af sig selv - ved sgu ikke lige hvordan man ellers skal forklare det over internettet - men du justerer spændingen ved at justere antallet af pakning og nogen af dem er tynderer end andre... men det mest alm er 2 tykke og 1 tynd - det er grund justeringen - også skal det stadig finjusteres - men har du en org værkstedshåndbog er den 100% korrekte måde måske bedre beskrevet deri...
held og lykke
ja stort arbejde - men fedt og det er fedt at køre i en bil hvor det er lavet....
jeg forstår vikelig ikke at mange flere ikke får det lavet...
det burde hæve salgsprisen mindst 10000 kr - men det er desværre ikke altid tilfældet - men det skiller de fede biler fra de almindelige...