Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Montering af dobbelt karburatore

Tags:
No tags yet.

(permalink) Oestergaard Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Hejsa,

Jeg skal montere mine dobbelt Dellortoer og manifolder, men jeg vil lige høre hvordan I gør det. Smører i noget, hvis ja hvad? på pakningerne mellem manifold og topstykker samt mellem manifold og karburator eller er pakningerne i sig selv nok? Jeg vil gerne sikre mig mod utætheder, men hvad er jeres erfaringer....

Mvh
Lasse

(permalink) Kaj Hansen Member
Skrev for 6 years siden | | | |

(permalink) brotgaard Member
Skrev for 6 years siden | | | |

hvis pakninger er okay , ja så er det ikke nødvendigt med flydene pakning. lad være med at bruge stål pakninger mellem manifold og topstykke , de leder varmen helt vildt , så bliver dine kaburatore varme når du standser bilen , brug dem som er lavet i kraftigt pakningspapir.varme kaburatore giver fordampning af benzinen , det kan give startvanskeligheder hvis du kører med almindelig mekanisk pumpe.

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve
(permalink) fvee Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Brug metal pakninger mellem topstykke og manifold,som på org.
Der skal mellem manifold og karburator mont. en ca. 6mm tyk (fiber) varme flance og tynde papir pakninger på hver side.


Reply

You must log in to post.