Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp til kadroner

Tags:
No tags yet.

(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Hej. En ven af huset har problemer og det har jeg også.Motoren er 1600 med en W110 knast udstødning fra ahrendorp. Der er mont nye brosol/empi kadroner med tomgangs dyse 55 hovedysen er 130 accelerations pumperne er justeret til at give 0.8 milliter. 20mm målt fra kant af svømmerhus til benzinen på begge. Ved konstant gas og der bliver givet mere gas vælter det ind med benzin ved secondary venturi så meget at den drukner. Er der for meget tryk fra pumpen som nogle er inde på hvilet jeg ikke kan forstå når der er den afstand på svømmer højden. Fyldes svømmerhus med benz og vi blokker for tilførslen af benzin fra pumpe gør den stadig det samme indtil den køre tom. hvad er der galt.

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) AndersHH Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Hej Palle

Jeg har kørt med et lignende setup.
Jeg tror at 0.8 er for meget fra acc pumperne. Jeg justerede acc pumperne til 0.4 til 0.5 ml.
Prøv det og se om det hjælper.

Mvh Anders

-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Er prøvet

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Farmer Member
Skrev for 4 years siden | | | |

For meget tryk ville være mit første bud.
Delvis tilstoppet nåledyse det næste.
- Er det Brazil Kadron eller nogen af de nyere Empi Kadrons?

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 4 years siden | | | |

nye empi. for meget tryk har haft tryk taget fra kabs samme problem. Og har også renset og renset. Kan ikke forstå at den slæber så meget benz ud af secondary ventui den drukner simpelhen selv om der ikke kommer benz fra pumpen

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Farmer Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Karburatoren har 90% sikkert et internt problem. Det er desværre set adskillige gange på Empi versionerne. Det kan være alt fra en Flyder der er for tung eller utæt til en blyprop indvendig der ikke slutter tæt til afrivningshullet som sidder helt forkert. Tilbage til leverandøren med dem eller den, og be´om en erstatning for den (dem)

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Tak farmer så er det det sidste jeg tror på for kan simpelhen ikke styre den mængde benzin der kommer ind. Er normalt ikke en gut der sådan lige smider håndklædet i ringen for har prøvet alt men her må jeg sku give op. De må retur

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Har du målt benzin tryk.de er kendt for at łøfte svømmer.der skal ikke meget til.hva var tryk

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 4 years siden | | | |

Er helt med på tryk men når den er varmet op og jeg sætter en klemme på fødeslange til pumpe må vi være enig om at der ikke kommer mere tryk på men trods det vælter det en med benz igennem secondary venturien ved gasgivning så meget at den drukner og bliver ved en til den køre tom. Har også prøvet at køre med lidt omdr og stoppe den tager topdækslet af og der er stadig 20mm ned til benzinen så når jeg har prøvet de 2 ting har jeg lidt svært ved at tro det har noget med trykket at gøre. Kan sagtens købe en tryk regulator men føler bare det er spil af penge. Accelerations pumpen er justeret i flere trin både meget og meget lidt samt har løfte accelerations røret lidt fik at vide at ellers kunne den trække benzin bare ved suget. heller ikke det har hjulpet

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 4 years siden | | | |

ok men en sidste test inden du afmonter.. jeg skrev på fb at du ku prøve at starte motoren hvor du haved en dunk oppe over motoren .mindst 1 meter.du skal selvfølgelig lave en hvæert i dunk.. jeg har selv gjort dette og motor kørte fint.men pas på det ikke pisser ud .men det kan du se inden start

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk

Reply

You must log in to post.