Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Dellorto - rensning af dyser?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvor sidder dyserne på en Dellorto karburator?
Jeg har renset de små tomgangsdyser og de høje lige ved siden af.

Der må da være flere?

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Oppe i toppen af karb...  Altså under luftfiltret..  

http://www.racecar.co.uk/dellorto/drla_parts_list.htm

Har er et fint billede af en karb som splittes ad med tilhørende reservedels liste... Så burde der ikke være nogen misforståelser.. :)

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
;D De høje ved siden af de lave som sidder lidt til venstre for den højre.. Altså.. Der er dem du ser i toppen og så er der blandingsskruerne på siden.. Og på det før vedlagte link kan du faktisk se ALT hvad der er i sådan en skiderik..
Men øhh hvad fejler den? Kører den ikke ok? Var det 68hk den gav?

(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Der er 4 dyser til hvert hul:

Luftdyse og hoveddyse i det "høje" rør på oversiden
Tomgangsdyse lige ved siden af
accelerationsdyse, som sidder bag en stor skrue på siden.
(på dellortoer)
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg er ikke bange for at sige det ingen penismisundelse her 66,5 hk.
Det var accelerationsdysen jeg ledte efter tak Morten.

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Efter at have brugr en hel dag på at rense, pakke om, justere, synkronisere, prøvekøre, udskifte justere osv. gav jeg til sidst op.
Jeg kunne sgu ikke placere fejlen. Jeg var en knækket mand.

Jeg kørte ned på tanken for at få en fransk hotdog og få tanket.
Normalt kører jeg blyfri selv om jeg ikke har topstykkerne til det (har aldrig givet problemer) men den blyfri stander jeg holdt ud for var ude af drift - nå hvad fanden så fik den noget V-Power juice og på vej hjem begyndte den at gå som jeg ville have det?

Oktantal? ventilfnadder? og hvorfor periodisk?

Motorheads gør mig lige lidt klogere.
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hvad er det helt præcis den gør?? Tøver? Prutter? Skyder?
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Tøver - prutter - skyder
Det lyder som et referat af min seksuelle debut.

All of the above - men kun i området 1000 rpm til 1300 rpm.

men det er ikke nogen af klassikerne falsk luft, forkert tænding o.s.v. Jeg tænkte godtnok på oktantal kontra tænding men den holder jo ikke da den jo har kørt fint i 2 måneder på 95 blyfri?

Den kører upåklageligt nu men jeg må have en videnskabelig forklaring - om 2 måneder er den der igen og så har jeg glemt den med V-Power eller også kan man ikke få det længere...

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Farmer Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Og den går ens p¨å alle 4!!!?
- Giv den en ½ omgang ud på alle blandeskruer, så tror jeg det går over.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
gustav: find en synchrotester, og få dem synkroniseret 100% der er stor chance for at det er det der er problemet og der er en verden til forskel..  :D
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Læser i ikke hvad jeg skriver?
Jeg har synkroniseret den 100% - Ja den går ens på alle 4 - og ja jeg har brugt en syncrotester troede i jeg havde gjort det med en astmatester? Den med blandeskruerne - hvad er forklaringen?

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg har en kammerat der havde samme problem som dig, han troede han tankede v-power bensin men efter at have fået skiftet cylinder, stempler og ringe viste det sig at den lugtede af diesel i tanken :-pWeb Page Name
-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
(permalink) Cyclone Member
Skrev for 19 years siden | | | |
omg .. thats an old post..lol.. (posted 1 jan 1970.)...lol
(permalink) Cyclone Member
Skrev for 19 years siden | | | |
omg .. thats an old post..lol.. (posted 1 jan 1970.)...lol
(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Fandt du en løsning GuS
-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1

Reply

You must log in to post.